The Gist - 5 Reasons Why I'm STILL Excited For Watch Dogs

Jess lets you know why she's willing to forgive Ubisoft for the delay on Watch Dogs and why it might be worth your while to find it in yourself to do the same for the open world action-adventure.

Discussion

285 comments
rsmith124
rsmith124

F)*(&)*(^& UBISOFT….. Give me my FU*(&^&*( watch dogs…after titan fall it will be to late….ass wipes

Jah_Glow
Jah_Glow

Stop giving me reasons to buy next gen! It ain't happening to me for a long while :P I refuse to shell out all that cash given I... haven't... opened all my... last gen cases yet... sigh.

MustSeeMelons
MustSeeMelons

Where did the recent show panel (?) go from the main page? Bring it back, searching ain't fun.

Findy37564
Findy37564

to be honest this game is the main reason i buy ps4 :D

tempertress
tempertress moderator staff

I need to go back to work!!! But it's nice chatting. I will do this again next week.. or at some point =]


Edit: Thank YOU <3

Afinati
Afinati

@Jess You ask a lot of questions during GSNews; based on the responses, do you think you might know more about the gaming community since starting the show?

dannyefc1
dannyefc1

Have you got into Sherlock yet? everyone goes nuts for that over here

dannyefc1
dannyefc1

@Jess Btw the Gist is getting better and better every week. Congrats 

dannyefc1
dannyefc1

@Jess Having seen you on House of horror, I've got to to ask, do you watch horror films and if so how on earth do you cope?!

Afinati
Afinati

@Jess What shows are you watching? Do you know if Ed kept watching Battlestar or not?

Taffy872
Taffy872

White House Down or Olympus Has Fallen? (It doesn't matter if you haven't seen either or only one)

Afinati
Afinati

@Jess Played TLoU in 2013?

rsmith124
rsmith124

how bout THE DIVISION>>> wouldn't wait too much longer


360army
360army

@Findy37564   This was the only game I was getting for the ps4 at the time but the delay made me stuff the console into a box in my closet...


Taffy872
Taffy872

@Afinati Not my comment to answer, but House of Cards Season 2 February 14. I has excitements.

tempertress
tempertress moderator staff

@Afinati I don't think he did. I'm watching The Originals, Vampire Diaries, New Girl, Grey's, Glee, Game of Thrones, How I Met Your Mother, Big Bang Theory, Pretty Little Liars, Modern Family and Psych regularly right now.


And Doctor Who. And Parks and Rec.


I love TV.

dannyefc1
dannyefc1

@tempertress @dannyefc1 Yeah it stars that fella with the really weird name! I've watched a bit and don't see the fuss myself. Everyone else seems to love it though. I think the guy who writes Doctor Who writes it. 

tempertress
tempertress moderator staff

@Taffy872 @Afinati Haven't seen iiitttt. I hear House of LIES is back though and I forgot to mention that one.

Afinati
Afinati

@tempertress@Afinati Ooh, I stopped watching The Originals after the second episode.Never was much of a fan of Klaus, but TVD has seriously kept it up these 100 episodes, right?

Afinati
Afinati

@tempertress@Afinati I did a bit around Thanksgiving, and I thought the beginning was a bit rough. But, seriously, I hit a point where I everything just became awesome. My GOTY for 2013; yeh gotta finish it!

.... How come you didn't finish it? lolol

thebigo3d
thebigo3d

@tempertress @thebigo3d I dont even work at gamespot and im "working" on the site all day.

Afinati
Afinati

@tempertress@Afinati Obviously, Doctor Who! ;P
And, yeah ... Klaus is evil, but predictable. You want evil and interesting? Katherine. BTW, Delena or Stelena or neither? lol

tempertress
tempertress moderator staff

@Afinati @tempertress WHA Klaus is so great. He's so evil. Yeah TVD is phenomenal, for a show called The Vampire Diaries.