Discussion

95 comments
Dakota_West
Dakota_West

Damn, she is a true butter face and I know for sure I wouldn't ask for "Oral". LOL

Gerso85
Gerso85

No way dude... Blood & Gore galore! Mileena sounds just right for you

absinto1
absinto1

I got the feeling that this is gonna' suck so bad =/.. It's like one of those DragonBall: Evolution RipOff's

bendall01
bendall01

if she didnt have the weird ass face....she would be nice....

Aduki
Aduki

where is blood omg?!

OrNiGhTZ
OrNiGhTZ

more brutal and sexier as ever eh..nice

ramb1402
ramb1402

Im not so sure bout' this game... i think i'll stick to Deus Ex, The Witcher 2 and Skyrim.

Darth-Samus
Darth-Samus

MK air juggling is back! I can't wait!

Skripterz
Skripterz

whats the background music for this? its a remake of an old level im sure of it.

requul1
requul1

@Jedimaster1977 really!!??? Physics? You're commenting on the physical inaccuracy of somebody bouncing of the ground in a game where people quantum tunnel at will, shoot fire out of their hands, jump high enough to make Blake Griffin look like he's a paraplegic etc etc etc, but no... you're right. They got the REAL WORLD physics all wrong!!! Go punch somebody as hard as you can and tell me how much blood flies out of their body.

CerpinCygnus
CerpinCygnus

Uh...straight from the air into a grab on the ground? :/

GamerBaboo
GamerBaboo

why do they even bother clothing em ;)

Mushroomhead2
Mushroomhead2

Good lord...this game impresses me more with every trailer I watch. Also, it looks like i'm picking Mileena haha

MOBS
MOBS

my back hurts

Proman84
Proman84

I wish this could be seen under the Midway logo.

Jedimaster1977
Jedimaster1977

what's up with all these bouncing up and down physics once you're hit?!?! Has the ground suddenly turned into rubber??

Jedimaster1977
Jedimaster1977

the graphics seem to be the same as DC vs Mortal Combat

Osiris_of_hell
Osiris_of_hell

Same sh*t, better graphics =\ love MK not too excited

waraga
waraga

the video looks soooo flat :(

basilisk100
basilisk100

I honestly believe that mortal kombat iz back to what it used to be, with agility and link combos being reintroduce. Now I am convinced that there iz a game god out there that answers "US" gamers prays.... YES!!!, hallelugames!!!

The_Azoth
The_Azoth

Not liking how the chars corners look, seem to be rough, not smoothed... But this is on pc, dk how it be on actual thing... Dk, got a bad thing from how the edges look on the chars...

gpasap
gpasap

ermac and raiden were my favorite. this game is killer lol they should combine MK and KI, for the ultimate combo style fighting matchups...orchid would kick mileena around....glacious would give subzero a run for his money.

First_Descent
First_Descent

I can see myself being annoyed of people doing the same moves involved in this video!!! ALso, all the females have thunder thighs only crap. their legs are bigger than my entire body! lol

TheCadillacKing
TheCadillacKing

I hope they still have brutalities...or the equivalent...

Izak80
Izak80

Maybe the first one i'll buy since Mortal Kombat 2.

AntonSaidWhat
AntonSaidWhat

Compared to Marvel VS Capcom? Who will buy this? I bet die hard fans... cuze this looks like crap. Sorry, but thats the way I see it.

NickerGPT
NickerGPT

looks fun but im worried about the depth of the fighting

icetone
icetone

SExy body but ULGY FACE AGHHHH!

Switchblade922
Switchblade922

@sonictank Styker has been confirmed. And he looks awesome.

Pro-N-Gamer
Pro-N-Gamer

This one is definitely on my wish list :p

JunkTrap
JunkTrap

I feel like the bone crushing will ruin the flow of the game... but I can't be sure because I'm not sure how it's being implemented exactly.

JabbaRancor
JabbaRancor

@hobomonkey No, there's definitely a partner system option if you watched any of the E3 stuff.

jdog68
jdog68

[This message was deleted at the request of the original poster]

hobomonkey
hobomonkey

oh they better not be adding a partner system like in MVC, they better come up with another reason those other characters jumped in and hit her enemy

haris9211
haris9211

Is there going to be a Konquest mode?

AINAZ
AINAZ

yep...that's the game i really want

porunga_namek
porunga_namek

Is it just me or is it kind of ironic that her fatality is that she eats you out?

VINTZ
VINTZ

cheap trick, using Mileena as sex apeal to sell their new title... you had me at "fatality" lol