mlbslugger86's forum posts

Avatar image for mlbslugger86
mlbslugger86

12867

Forum Posts

0

Wiki Points

65

Followers

Reviews: 15

User Lists: 0

#1 mlbslugger86
Member since 2004 • 12867 Posts

More or Less i pretty much gave into advice and i'm gonna try online Dating. one of my friends found His Gf that way

Avatar image for mlbslugger86
mlbslugger86

12867

Forum Posts

0

Wiki Points

65

Followers

Reviews: 15

User Lists: 0

#2 mlbslugger86
Member since 2004 • 12867 Posts

[QUOTE="mlbslugger86"]

[QUOTE="gotdangit"]The difference would be the same. 14 inches. If you're already short... she'd be like a midget?!

gotdangit

if the girl is 5'3 5'4 thats golden since i'm 5'5

No he's asking if you'd date a girl 14 inches shorter then you. That means the girl you'd date would be 4'3.

jesus, thats small, nah thats too short

Avatar image for mlbslugger86
mlbslugger86

12867

Forum Posts

0

Wiki Points

65

Followers

Reviews: 15

User Lists: 0

#3 mlbslugger86
Member since 2004 • 12867 Posts

[QUOTE="mlbslugger86"]

yeah i wouldn't mind, i'm kinda short myself so the diffrence will be small

gotdangit

The difference would be the same. 14 inches. If you're already short... she'd be like a midget?!

if the girl is 5'3 5'4 thats golden since i'm 5'5

Avatar image for mlbslugger86
mlbslugger86

12867

Forum Posts

0

Wiki Points

65

Followers

Reviews: 15

User Lists: 0

#4 mlbslugger86
Member since 2004 • 12867 Posts

Uh...And You Are?...i honestly don't remember you in the least

Avatar image for mlbslugger86
mlbslugger86

12867

Forum Posts

0

Wiki Points

65

Followers

Reviews: 15

User Lists: 0

#5 mlbslugger86
Member since 2004 • 12867 Posts

yeah i wouldn't mind, i'm kinda short myself so the diffrence will be small

Avatar image for mlbslugger86
mlbslugger86

12867

Forum Posts

0

Wiki Points

65

Followers

Reviews: 15

User Lists: 0

Avatar image for mlbslugger86
mlbslugger86

12867

Forum Posts

0

Wiki Points

65

Followers

Reviews: 15

User Lists: 0

#7 mlbslugger86
Member since 2004 • 12867 Posts

awesome service, when i'm not playing games on my PS3 i'm watching Netflix, i got both streamingand DVD Rental, i'm crazy about movies so it's a great thing to have, and it has Doctor who!!! which is great since i don't get BBC

Avatar image for mlbslugger86
mlbslugger86

12867

Forum Posts

0

Wiki Points

65

Followers

Reviews: 15

User Lists: 0

#8 mlbslugger86
Member since 2004 • 12867 Posts

you gotta put some effort into it, i've tried many times and failed every time.

Avatar image for mlbslugger86
mlbslugger86

12867

Forum Posts

0

Wiki Points

65

Followers

Reviews: 15

User Lists: 0

#9 mlbslugger86
Member since 2004 • 12867 Posts

very much so. Depends on the Girl though, i've seen some hot one's in my time

Avatar image for mlbslugger86
mlbslugger86

12867

Forum Posts

0

Wiki Points

65

Followers

Reviews: 15

User Lists: 0

#10 mlbslugger86
Member since 2004 • 12867 Posts

The blue light means there is a disc in the system. Nonstop-Madness

exactly, which is kinda funny him saying theres something wrong with his PS3:P