XXGamerfanXX's forum posts

Avatar image for XXGamerfanXX
XXGamerfanXX

1066

Forum Posts

0

Wiki Points

54

Followers

Reviews: 7

User Lists: 0

#1 XXGamerfanXX
Member since 2009 • 1066 Posts
Well, it depends. If the pizza came here right in time, and the fact that it's kind of far away (45 min or more) then yeah, I'll tip him around $2-$5. Now if it's 2-3+ hours, NO! I don't really do this much, other then telling the guy to keep the change.
Avatar image for XXGamerfanXX
XXGamerfanXX

1066

Forum Posts

0

Wiki Points

54

Followers

Reviews: 7

User Lists: 0

#2 XXGamerfanXX
Member since 2009 • 1066 Posts
Well, it depends. If the pizza came here right in time, and the fact that it's kind of far away (45 min or more) then yeah, I'll tip him around $2-$5. Now if it's 2-3+ hours, NO! I don't really do this much, other then telling the guy to keep the change.
Avatar image for XXGamerfanXX
XXGamerfanXX

1066

Forum Posts

0

Wiki Points

54

Followers

Reviews: 7

User Lists: 0

#3 XXGamerfanXX
Member since 2009 • 1066 Posts
I usually never work with a partner, ever! If they say I have to work with a partner, I'll just say "Naw! I'll work by myself!" If they said something like "No, pick a partner!" I'll just say, NOPE! I'll work by myself, it's easy and no need for a partner, usually. Plus, if I ever get a partner, it's usually people that never talks to me about it. It's like we're working by ourselves, just the fact that we're sitting right by together.
Avatar image for XXGamerfanXX
XXGamerfanXX

1066

Forum Posts

0

Wiki Points

54

Followers

Reviews: 7

User Lists: 0

#4 XXGamerfanXX
Member since 2009 • 1066 Posts

So, my older brother told my Mom that. My brother, that lives with my Mom and Dad now (since he has no where to live anymore, along with his girlfriend), so yeah. What should I tell my Mom, or anyone in the house, about this? She kinda feels down that my older brother told her that (she's thinking about going ot her Moms house), and he's usually the one that gives no respect with anyone, other then himself, and this is coming from a person (older brother) that already got kids with his girlfriend (Yes, he has 2 kids already). What should I do?

Avatar image for XXGamerfanXX
XXGamerfanXX

1066

Forum Posts

0

Wiki Points

54

Followers

Reviews: 7

User Lists: 0

#5 XXGamerfanXX
Member since 2009 • 1066 Posts

The people that think that this is the end of life as we know it are delusional. Something this out there will more than likely not pass, or if it does it will be shot down swiftly. So much of our daily lives revolves around internet access, and if ISPs are going to try to add rules, caps, and other outrageous terms to using their services, they are going to lose a lot of business. Probably to the point where they will be forced to change their rules again. I know that if my ISP (Metrocast) does something like this, I will drop them like a hot potato. I already get terrible service from them, so if they are going to try to rip me off even more I will say goodbye to them and change ISPs. And I will keep looking until I find that one rational ISP that does not change; which will be the ISP that will actually gain from this, because they will look ten times more attractive. If ISPs are smart, they will not change so much as to lose most of their business. I hardly believe that the country will even attempt to get by with these proposed changes. It just won't work out. So we might have a strange or bad month or two, but as things start to become evident, and ISPs start to lose business, things will change or go back to normal.SoraX64

THIS! More people that leave= LOSING MONEY (Microsoft's favorite word, MONEY $$$$)! More people that leaves Xbox live= EVEN LOSING MORE MONEY FOR MICROSOFT! You know for a fact that ISP's, and possibly Microsoft, won't like that.

Avatar image for XXGamerfanXX
XXGamerfanXX

1066

Forum Posts

0

Wiki Points

54

Followers

Reviews: 7

User Lists: 0

#6 XXGamerfanXX
Member since 2009 • 1066 Posts
Firefox is way better IMO. When I came back to IE, it was way to slow. When I came to Firefox, it loaded within a second. Firefox is way better IMO.
Avatar image for XXGamerfanXX
XXGamerfanXX

1066

Forum Posts

0

Wiki Points

54

Followers

Reviews: 7

User Lists: 0

#7 XXGamerfanXX
Member since 2009 • 1066 Posts

Well, Youtube is pretty much the only reason I get on the Internet these days. If this goe's through, looks to me I won't be on the Internet as much. It's kind of stupid they actually wanna do this! Then again, I don't know! This type of thing was supposed to happen back in last September-October, since I heard it was going to happen doing that time (It was kept as a secret) and guess what! It never happened (Never knew it will happen or not)! Looks to me they really wanna do this. Meh, Oh well. Gotta live with it people.

Looks to me I need to buy the Albums! Which is fine since I need the Albums anyways :)

Other then that, probably nothing will change, from the looks of it.

Avatar image for XXGamerfanXX
XXGamerfanXX

1066

Forum Posts

0

Wiki Points

54

Followers

Reviews: 7

User Lists: 0

#8 XXGamerfanXX
Member since 2009 • 1066 Posts
Only song I like from them is Rockstar. Other then that, it's a meh band in my opinion, no offense to you Nickleback fans.
Avatar image for XXGamerfanXX
XXGamerfanXX

1066

Forum Posts

0

Wiki Points

54

Followers

Reviews: 7

User Lists: 0

#9 XXGamerfanXX
Member since 2009 • 1066 Posts

Im just wondering. I gotta take this Drivers Ed class after school, to teach me how to Drive, and is it Hard? I heard it was a Cake, then I heard it was hard by some people. So is hard or what?

Sorry if it's a stupid question! :(

Avatar image for XXGamerfanXX
XXGamerfanXX

1066

Forum Posts

0

Wiki Points

54

Followers

Reviews: 7

User Lists: 0

#10 XXGamerfanXX
Member since 2009 • 1066 Posts

Meh, It's alright. Im not really into it as much as I once was last year (Im talking about Facebook), but it's nice talking to people that you haven't talk to in awhile, but even that it's quite Meh to me. I just hate it that people, that I know in real life, only get facebook just to get the highest friends on Facebook compare to everyone at School. Lots of them, that I know, don't care about you, they just want the most friends, which one of my friends got like 1,800+ on his Facebook, and that person in real life never hangs out with that much people (No offense to the people that has that much friends) at all in real life. I just find it weird that lot of my friends does this, which is why I decline 95% of their friend request, and they go ape sh*t on you for it (stupid). Heck, Im not even that person that hangs out with people much in real life, only a few times though, and I only got like 100 friends, that I know. I just think Facebook, or any Social Network, is MEH to me, and Im thinking about deleting mine pretty soon (Already got my Myspace Deleted though).

So yeah, whats your opinions about Facebook, or any Social Network type of thing.