Forum Posts Following Followers
59816 274 206

Nicaboy456 Blog

TADAIMA!!!! Well kinda....

Yeah yeah yeah tadaima! well not completely tadaima since i'm still not back home in Americabut am still this house in Ikebukuro, Japan. At least i'm not on my little whirlwind tour of Japan like over this previous week and a half. I must admit, i did a lot of things over the course of that time....went to Kyoto to play tourist, went to Fujiyama and climbed Fuji (had to start climbing at like 3 in the morning to catch the sunrise above the clouds. i was NOT happy about that but the view at the top was worth it.) when i really think about it....looking down on clouds is so frickin cool!!! Went to a great onsen around there with my Hachimitsu group too and boy did we have a time but i cant disclose any of that info lol....

Then i headed up to Hokkaido to see an old friend (who handles my swords) and he agreed to balance out this new knife i got so it could be more comfortable to me when i use it. Speaking of Hokkaido, they're famous for their snow crabs and sea urchin and stuff but no one told me it wasnt the season for them. again i was NOT happy!!!! I also went to Okinawa but i didnt stay long there. with the base there and all the Americans crawling around there, it was meh to me. Beautiful looking water though i'll give it that much. I also wanted to see if i could find the shop where Saya and her family lived but i had no luck in that venture lol....

And with those memories forever etched into my mind, my group and I returned to Tokyo to see those (ugh) in-laws. I still have some stuff to work out with them, but they wont spoil my fun. You know....all the times i've been to Tokyo, i've never been to Roppongi in the hills to the north. they say thats the tourist or better yet the "foreign" section of Tokyo where all the outsiders reside. Maybe tomorrow i'll check it out and see what its like even though places like that are so not my style. why do you think i barely step foot in Okinawa??? I'm not gonna travel thousands of miles to go to a spot thats just like back home.....

So yeah....tadaima minna! I'll be here for maybe another week doing random shopping in Akihabara for novels and manga and OSTs, maybe get dragged along by my wife again for JRPGs (ugh!) and maybe.....well who knows. i cant predict the future so i cant say. I'm at a comp so i'll be actively posting again. Not like any of you bastards missed me anyway, but uh yeah.....tadaima......

Coming to you Live from.....

Tokyo, Japan!!!! well....Ikebukuro, Tokyo, Japan to be exact. the downtown of the 27 districts. or was it 23??? meh i dont remember right now lol. anyway i've been here for about a week now even though i never told any of you. got family stuff to deal with around here with angry in-laws and other stuff. i mean i still gotta get some R&R. a vacation is a vacation imo. no matter how much business there is, theres always time for some type of pleasure. speaking of which, i saw my wife and Aya-chan for the first time in like 4 months which made my day. man the time difference has taken a toll on my body. 14 hours is a big jumpso i find myself napping in the afternoon and chomping on Pocky all night through the morning streaming anime or reading manga. my eyes are tricking my brain. the eyes say, "Hey its nighttime! Let's get some frickin sleep," but the brain says, "What are you stupid? Its 2 in the afternoon!!! Why the hell do i need to sleep?" Funny huh???

Anyway i hadnt been to Tokyo....well Japan in general in about 4 years and its nice to see some of my old friends. I had met them when they had first entered university so 4 years later, they're seniors about to graduate and it was nice of them to take time off and get together to meet up with me. its funny but their little group is kinda funny in the sense that they resemble the Honey and Clover group. NOTE: This is the anime portion so non-anime people skip ahead to the next paragraph immediately! So like i was saying they're just like the Hachimistu group in that you have one who does art design work for a company....and will go on to work there after he graduates for the sake of a woman that is in charge of the company (Mayama). then you havethegirlwho chases that same guy despite the fact that the guy told her that he will never look in her direction (Ayu). then theres the infamous love triangle of Hagu, Takemoto and to a lesser extent, a guy who is kinda KINDA like Morita. i stress kinda because no one can be like Morita. this Morita has money and talent and jokes around a lot but its just not the same. this Takemoto fits the real Takemoto perfectly in that he doesnt know what he wants to do in life and must continue to work to find himself. from what i'm told, he actually took a trip to discover himself in his junior year and thus had to repeat it like what anime Takemoto did in his senior year before the presentation of his thesis. ANYWAY quite the cast of characters that i choose to associate myself with on this side of the water lol. Its just a real shame that we dont have a sensei for our group.....

Travelling around Tokyo is fun. the major streets havent changed much but the real fun lies in the back alley streets where the small shops take residence. there were a few ramen shops and bars that 4 years ago (about 8 of them) i had hoped would still be open when i returned. out of those few i think 5 still remain which is still a decent success ratio i guess. economic development right??? ANYWAY to the main purpose of this blog....as i said, i've taken on the tourist role here in Japan even though i feel more like a native as much hasnt changed so i wont be around as much as usual due to partying, dancing, drinking, eating and any other assorted Nica like activities. posting will drop and communication will drop to a near stand still so dont get too angry if i dont respond to PMs or other forms of communication. Sore ja!!!!

The Purge....

I've been meaning to do this for quite some time. there are so many people in my so-called friend's list and tracked list and i rarely if ever see them or better yet, even know. so i figure cutting the list of names by a good 50-75% should get the job done. why track someone you dont know or even see??? doesnt make sense i say. so i'll be getting on that.

in other news....for the next 2 weeks i'll be doing nothing but watching anime. its a little project i cooked up to see how many titles i could complete in a given span. i've already completed 3 days and my posting has suffered for it. it will continue to slow down until whenever the date is 2 weeks down the line lol....

I'm Tired.....

*YA~WN* yeah its just like the title said. i am tired. i dont know but maybe its both physical and mental. lying around doing nothing actually does take a toll on your body much to my dismay lol. anyway thats not the only tired i am. also i'm tired with this site. i'm about to pack up and head out. this place is too glitchy, the reviews are far from the best and i can find other places that get me better info for my games which is why i didnt whore myself out like the rest of the community tovote this site as best gaming site which is complete bull. funny how they had to entice the users with point increase.dont get me wrong....the union aspect of this place is great UNTIL you get to the glitches which is another reason why i laugh at the fools who pay for this so-called "service."

in other news....i got reported for a sig that was in my rotation. most of you have probably already seen it. it was Tomoe-sama from Queen's Blade and some 13 year old boy who thinks girls are still yucky or icky OR some oversensitive feminist decided to rain on my parade and show their non-appreciation for art. that was a nice blend of two images and the colors complimented themselves quite nicely. i tip my hat to Shadow who is 1 of only 2 people who i trust in picking anime women to put in sigs for me. at any rate, when i first received the sig i knew it was gonna happen. i just didnt know how long it would take. Tomoe-sama lasted for a good 3 weeks before someone had to cry like a little baby but not to worry people...she'll be seen again.....if i decide to stay which i severely doubt.

doing the same thing over and over and dealing with the same people over and over has lost its luster. yeah i look forward to talking to some people around here....those who i consider to be true intellectuals and those who understand me. they're limited in number though and its just not enough to continue coming. maybe this is a temporary feeling and has nothing to do with the site to begin with. maybe its an internal response to an external problem in the real world which adversely causes a negative reaction towards other things in other areas virtual. wait....what??? *SIGH* more to say but like i said.....*YA~WN* i'm tired.....

30k Yeah i know. Its about damn time!!!!

So this is a bit late but hey, so was reaching the milestone. I've finally reached 30k posts +. Not exactly something i thought i'd be doing in this place but i guess i have a bit more of an opinion than originally thought eh??? Anyway as i said, its about damn time. I was actually slated to hit this milestone way way WAY back like i'd say a good 6-8 months ago but with work and all, posting dropped to just about 10-20 a night when my average pre work was a good 75-100 a night. Big difference huh??? I actually had my own little personal races with other users around the site like....well i choose not to mention anyone lol. Needless to say those people who had more time on their hands are just about 10k-15k and some even 20k posts ahead of me now. Late...yeah i know but at any rate banzai right??? Yeah ya damn right banzai! so heres to me....BANZAI!!!!!

Another thing....with more free time due to lack of work and laziness, i might actually start up my Ichigo story again. Its been on super brief hiatus due to the aforementioned job and laziness. My true story must be told but it seems like a lot of work. Hmm....who knows. Maybe a new Ep will be released and maybe one wont. Depends on how i feel. Dont know how many people are still waiting for that next ep to come out though. I did stop a while ago. Oh well whatever. We'll see when time comes.

So to recap....30k posts super late.....Banzai....Ichigo eps possible in the future....

Feel the wrath of the pissed off Japanese chick....

This all happened a week ago and i'm now writing about it. Rather interesting. ANYWAY....as some of you might know, i USED to work at the now bankrupt and outta business Circuit City. Now i received word last Wednesday that i was finally getting laid off which was great news in my mind. Working in a closing store is quite depressing and you put up with a lot of crap that you normally dont have to. SO as my last shift was winding down, i called my wife and told her to come down so we could go out afterwards and eat or relax or whatever. So for my last hour, i decide to go help the people at the Customer Service desk (not one of my brighter ideas). I figured it would make the time go by quicker since my departments were empty.

So I'm helping at the service desk handling transactions and these two Japanese women buy this 52" Panasonic plasma. Decent TV imo. The picture lacks but for the price it was worth it. ANYWAY, i process the transaction and get the TV from the back of the warehouse. Unfortunately at that time, all the warehouse guys, were either at lunch or already taking TVs down to street level for other customers so i tell the girls to wait a few minutes for one of the warehouse guys to come back and they'll take it down for them. About five minutes pass by and i notice my wife come up the escalator with Aya-chan. She stands off to the side behind the two Japanese women who seem to be losing patience. I see this and walk over from the desk and try to explain about the shortage of warehouse guys at the moment with a warm smile. They merely scoff, suck their teeth and turn away from me and begin speaking in Japanese to one another. I shrug my shoulders and begin to walk away until i hear a few sentences that i understand clearly. I wont repeat them or translate them. Needless to say though, they were filled with a good amount of insults and curses thrown at me. So i turn back to them and quickly ask, "What did you just say," and they stand dumbfounded looking at me. Clearly they didnt think my small non Japanese brain could process their language. Before they could respond though, my wife walks over to me, hands me Aya-chan and steps up to the two women.

NOTE: Its closing time and Circuit City is pretty much deserted at this point in time. SO she steps up to the two and looks them down. She's 5'7-5'8 150 and the two girls didnt look like they cracked 5'3 or 110. She goes on a rant to the two in Japanese defending me and throwing her own little insults back at them. This is one of the main reasons i fell in love with her to begin with. It wasnt that she was Japanese or was a gamer or loved anime and drawing anime, it was because she didnt back down from anyone and knew how to take care of herself. SO as the insults go back and forth in Japanese, Aya-chan and i merely watch from the sidelines. Our LP/security guard starts to make his way to the scene, but i quickly stop him. "Dont worry," i said, "I know the taller one can handle them. She's one of my people." With that statement the security guard nodded and just sat back with me. The last thing my wife said in Japanese was somewhere along the lines of...."Why dont you little spoiled princesses go back to daddy and," well i wont finish the restof the sentence lol.

This in turn enraged the little Japanese girls. "You've disgraced our country and yourself by laying with someone of non Japanese descent. You and your baby have brought great shame upon our great country!" She looks over to me holding Aya-chan. "Look at her, she's an ugly mutt!!!!" NOTE: This is all in Japanese so no one else besides me, my wife and the two women understand whats going on. The comment hit me hard, but i didnt show it. I knew that bad things were about to happen so i didnt let it get to me too much. One of them pushes my wife and the other tries to take a swing at her, but my wife dodges back. Security tries to make a move again but i put my hand up and with a grin i tell him not to worry about it. My wife's eyes bulge in rage. The last comment pushed it. One of the girls, tries to take a swing at her but before she can lift her hand, my wife comes in tight with a two piece left right combo to the woman's jaw. (This is where my wife and i differ fighting wise. I'm more of a defensive, parry and submission style fighter whereas my wife is more along the lines of quick heavy offense and low defense and counter.) The combo drops one girl. My wife then turns and sets her sights on the other woman, who at this point in time is quaking in her knee high designer boots. As my wife slowly begins to descend upon her i call out. "OI!!!! Thats enough. Back down." My wife looks at me and her eyes are filled with anger but tears are streaming down her face. She comes running to me, hugs me tightly and buries her face in my chest as she begins to cry. I lift Aya-chan up and give her to the security guard in order to comfort my wife. A minute passes by and my wife calms down and dries her eyes. The elevator door opens and a warehouse guy comes in with a hand truck. "Yo, you and your wife should get outta here now," the security guard tells me. "Who knows what type of prosecution those girls will put on her. They look rich enough to afford the best lawyers."

At that moment, the girl who was two pieced by my wife, slowly and in a daze makes her way, with the help of her friend's shoulder, towards my wife and I. My wife releases her grip of me and stands tall again prepared for round two. They both then bow to her. "Gomen nasai. We didnt mean to cause you any type of trouble and regret the words that came from our mouths. We are the ones who have brought shame to our country, our people and also our families. Your daughter is in fact very pretty." I translated it for you guys lol. And with that the two slowly made their way to the elevator and left with their TV. I took Aya-chan from the security guard, said my goodbyes to my ex co-workers and made my out the building with my wife. As we walked out the door, my wife spots the two girls with the TV waiting for someone on the corner. She quickly runs over to them.I didnt bother to pursue so i dont know what was said between them but it did end in my wife respectfully bowing before them so i assume she merely apologized for her actions. The two little women learned that day not to cross my wife. It was a small sample of what she can do but i think she got her point across to them quite effectively dont you???

A Brief Hiatus....

So its been decided. I'll make a brief change with certain things. With the first quarter nearly at an end, i've found (as did a lot of gamers out there) that there are a lot more good games out at this point in time of the year. SO with that being said, Mr. Nica the Otaku is taking a brief hiatus from all things anime and to a lesser extent manga. I love my manga too much to just let it go by the wayside completely. I need to up my Trophy total on my PS3 games. If you must know....the games that i'm currently playing that are forcing me to make such a hard decision are:-SF 4, FEAR 2, GTA IV, MLB 09 The Show and soon to be RE 5. all games, with the exception of FEAR are pretty damn long so i'll be occupied for quite a while trying to earn my trophies. Another potential adverse effect would be a decrease in GS time (i mean it was already low but now it might get lower lol). You'd think that with my loss of a job, time would increase but nah....not so much. It will kill me to abandon my precious anime especially since i was watching some good stuff but oh well. All for the sake of games i guess.....

Quick question and a vote....

Gonna get straight to the point. Like i said in a previous blog, the removal of the Gin theme would be complete after finding a new blog header. The new theme was Noir and i had 4 candidates make a header for me. By process of elimination, i've gotten rid of two and only two are left. So here they are.....

Pic 1:

Nice attention to detail with the watch in the background....

Pic 2:

I like the font used and also the general color scheme of it in its entirety....

So there they are. Pick it for me and help usher Gin out temporarily. It would be much appreciated.....

Super Random Rants!!!! (Dai Roku)

Its been a while but its back and better than ever. Back by popular demand after a four month hiatus is Super Random Rants!!!! (Dai Roku). Thats Ep 6 for those who dont know. I missed doing this and kept putting it off but now i've finally gotten a day off and have nothing better to do so here it is. I dont think i have much to say but we'll just have to see in the time to come.....

1. Life is progressing normally. Aya-chan is just about 4 months old now and healthy as ever. She's a good kid; not excessivley loud or crying for no reason except for that time when i was cleaning my blades (long story) and had that accident. I dont know how she'll turn out but i can guarantee she WILL have beautiful hair and grow to be at least 5'5. Her mom is 5'6 and i'm 5'12 so i figure one inch below should be legit. Me personally, i was halfway between my parent's heights. (Dad: 6'4, Mom: 5'2) Weird huh???

2. So as i mentioned earlier, Aya-chan caused me to have an accident a little while ago. It was during the time where i took like a week off from work. I said i was gonna clean, polish and sharpen all my blades since it was a new year. I was going through my small blades at the time and the woman decided to leave Aya-chan with me as she went somewhere. I made nothing of it since she was sound asleep. So i'm cleaning for about two hours and all of a sound this loud cry comes from her room and startles me. (The whole house was silent for like two hours straight and it wasnt like i could listen to Ipod.) So the jump caused me to jerk the handle slightly causing the blade to run across that meaty part of hand. Bare with me. Its the part thats connected to your thumb at the base. Get it??? So it ran ALL the way across that area and i bled and bled since the blade was just resharpened. Without thinking i rush to the room and lo and behold, nothing is wrong with Aya. She's merely smiling in her crib. I swear she set me up.....

3. Speaking of scars.....my Kakashi is nearly gone. Doctors said it would be permanent. Lying bastards. I really wanted to keep it too cuz it looked cool. It shrank and shrank and now its to a point where its almost unnoticeable. For those who dont know, i was slashed over my left eye sometime in Fall '07 and it looked like Kakashi's Sharingan Eye. Oh and one of the people who attempted to rob me that night, returned to the block one day. He has a permanent limp (i snapped his ankle) and still carries scars (i took the blade he cut me with and carved him up a bit). See when i do a job i do it right. I cut deep so those things are permanent.

4. Speaking of the block....as mentioned to certain people....while re-watching Black Lagoon, theres a part where the main character Revy is sitting in the middle of a desolate street with her hand on her cheek. I think i've been down that block a couple times somewhere around in Brooklyn. It looks so familiar and Revy is a New Yorker so its at least fathomable that the creators of the anime coulda took a random pic of a desolate block in Brooklyn and just stuck her there. At any rate, as mentioned to these people, i WILL find that block. When i get a few more off days, i WILL walk around parts of Brooklyn to find that block. I'll start in the industrial section of Fort Hamilton and then maybe Red Hook. I WILL FIND THAT BLOCK!!!!!

5. *Scoff* Off days....i'll be getting a lot of those pretty soon anyway. For those who dont know, i am an assisstant manager of one of the largest Circuit Citys in the Northeast district. Now for Americans, if you havent been under a rock for the past couple months then you already know that i'll be out of a job soon since that company is bankrupt. Kinda sucks but hey thats the way things go from time to time right???

6. I'm thinking about going back to school for my master's degree since i wont have much of anything to do once i'm laid off. I have two directions i can take it. Masters in Speech Pathology or in Psychology OR i could double the time and do both LOL. YEAH RIGHT!!!!! Psych was fun but so was Speech. I might have to go to the almighty coin flip for this one.....

7. HA!!!! I just read that the official Groundhog Day groundhog bit the mayor of New York. Well it serves him right for trying to pull the thing out of its house when it doesnt wanna come out lol. I never really believed that whole groundhog sees its shadow, then we get more winter crap. I mean it must be pretty accurate if they keep basing their weather predictions on a giant rat in a hole right??? I'm actually gonna go research on the accuracy of said ground rat....

8. You ever have those prophetic dreams??? You know the kinds where something happens in your dreams and then time passes and the event that you were dreaming about actually happens??? I get that a lot. I have those types of dreams where i dream it, forget it when i wake up and then remember it only when the actual event is taking place. Weird but true. The human brain is an amazing organ.....

9. I'm bored. Not life but this place and its not like one place in general but its everything as a whole well at least union wise. I mean i like speaking with my friends about sports and anime and stuff and gathering information and hearing opinions and blah blah blah but after two years of it, i'm just getting tired. I feel that my GS career might actually be coming to an end soon and its not even because i have responsiblity or anything like that. I think i just dont feel like coming around anymore. Kinda lazy reason right??? I dont know though. I'm at a crossroads now. This might take the almighty coin flip as well. All important decisions are banked on it.....

10. Last one i swear. So the Gin theme is slowly but surely being ushered out. First it was the Raitei tag and avi and sig, now at the home page its the Black Lagoon banner (its nice aint it. thanks to Eucalypta for that one.) Soon i'll be changing the blog header as well. The theme is Noir. I already have 3 entries and am waiting for the fourth one to judge which to use. I figure its about time to go back to having women look over my blog again. First it was the Natsume sisters and then it was the controversial Nel/Halibel pic and after i receive the last entry and decide, it will be Chloe and Kirika. I wonder what the last artiste has cooked up. It should prove to be quite interesting. I might even hold a vote.....

Anyway, thats all for now. Its long yeah i know, but i'm known for that anyway so i dont care. I'm off to enjoy the rest of the day. Its almost midday and i'm getting a tad bit hungry. OH and i do have to continue my kana/kanji studies today. i completely forgot. Man thats gonna suck!!!! Anyway....i'm gone....

My Life as Ichigo 100% Dai Nana

Yes ladies and gentlemen, its dai nana or for those who dont know the language, episode 7. I got myself into a hell of a predicament. Caught a fever, passed out and woke up with the two girls standing outside my house. What the hell??? So what happened you ask??? Well lets just see.....OH and i have to change the legend around a little. In my last ep, i inadvertently used a command that erases whatever is placed between the two keys, so you the viewer missed out on some very funny and interesting commentary by myself lol.....

Legend:-
/text/=my thoughts
{text}=my speech
"text"=X speech
[text]=Y speech

/This is not cool./ I stand looking at more doorway knowing very well that the two girls stand on the other side eagerly awaiting me to open it. /Damn, i cant even pretend that i'm asleep. Why did i have to get up and look out the window?/ X bangs on the door. "Hey open up!!!! We're freezing out here!!!!" [Do you think he collapsed again or something X?] "*Scoffs* I doubt it. He's probably standing on the other side of this door jumping around and all happy that two girls came to visit him or something." /Wow she actually guessed that i was right here the whole time. I wish i was happy about it though./ [I severely doubt he would have the energy to be jumping around in his state X.] "I guess. I just wish he'd hurry to the door. Its like 15 degrees out here." Slowly my hand reaches for the knob. Okay....this.....is it! I'm....gonna *sigh*./ I pull my hand away. /Damn it, i just have to...../ {DO IT!!!!!!} I cover my mouth as the last portion of my thought became clearly audible. Quickly my hand reaches for the knob and turns it, revealing both X and Y standing at my doorstep. Y had a smile on her face and X looked confused. {Umm....come in i guess.}

As we move into the house, X looks around, observing every inch that she passes. "So, who were you talking to?" {What are you talking about?} "Well i clearly heard you say Do It before you opened the door. Who were you talking to? Are you parents around? I would so love to meet them so they could see this generosity that i'm offering to you." /Geez straight to an inquisition. I know what to do to stop the questions./ {My mom went to work.} "And what about your dad?" I turn my head and look out a window trying to be all dramatic. {I....i....well my father doesnt exist.} Hehehehe....lets see if that kills her little inquisition./ The room grows deafly silent. /Alright, now to take the offensive./ {So what brings you to these parts?} X takes off her long coat revealing her ensemble; a grey knit turtle neck with a short black skirt. /This girl and her short skirts i swear. But damn she looks so HOT!!!!!/ "Well i just wanted to check up on my main squeeze and see how he was doing. Is that a problem or something, cuz i could leave right now." {Its not a problem and whats this talk about main squeezes? Does that mean that you have other squeezes besides me?} "IDIOT!!!! I was really worried about you. I heard something bad happened to you when i left and when i went to see you, its was already too late. You were gone and then i tried to call but your mom said that you couldnt receive calls." She begins to tear up. "That made me worry more so today i decided to visit you and see you no matter what!" She begins wiping the tears away. "Anyway...where's your kitchen. I wanna make you something special to help you get over your fever." I point out the direction and she begins making her way, but soon stops. "And you're one to talk huh? Last i checked....you were the one with the main and side squeeze." She averts her gaze from me, to Y and stares her down for a bit. /Geez, a conflict is brewing. Y looks uncomfortable. God i hope she keeps her mouth shut or X will tear her apart./ "HMPH! Whatever." X makes her way to the kitchen finally and i breathe a sigh of relief. /That situation had problem written all over it./

{So what about you Y? Why are you here? Dont take that the wrong way. i do enjoy seeing you and your company.} She begins to blush as we begin walking to the living room. [Well ummm....you see....i wanted to umm.....well i wanted you to read my story. You barely started to last chapter before you passed out and i really wanted your opinion on it.] {You know, you coulda waited til i got back to school for that one.} [Umm....i guess....so.] Her voice wavers and drops in volume. {At any rate, i am happy you decided to visit and wont mind reading your story now.} [THATS GREAT!!! *clears throat* I mean....i look forward to your opinion on it.] /Wow that little outburst is so unlike her. i liked it./ I walk over to cut on the light but the bulb burns out leaving us in darkness. Wow that sucks./ I then move to the windows and open the curtains. The grey skies offer a decent amount of light but with the trees in front of the house, numerous shadows are created preventing me from seeing clearly. Without thinking, i quickly make the statement....{Hey Y, lets go to my room!} Her eyes open wide from shock. {Yeah well...theres no light here and i can pretty much guarantee that my room has great light. It'll help me concentrate better.} [Umm....i dont know....] She looks in the direction of the kitchen where X is preparing something. {Hey no worries. Lets go!!!} I begin walking to the staircase and Y follows. As we go up the stairs, we pass numerous photos which i identify and tell brief stories behind them. We make it to my door. {....and so then we got caught in the tree and no one wanted to help us. All they did was take pictures of how scared we were.} [Well that was mean.] {Tell me about it. ANYWAY....here we are.} I open the door and walk inside. Unobscured light flows into my room providing for a perfect reading environment. I run and jump in my bed but notice how Y still stands at the doorway. {Hey Y, come inside. Dont mind the minor mess. I didnt have a chance to clean but its not that bad.} She takes a small breath and walks in. I didnt see the significance of it back then but now when i reflect, i bet it was the first time she'd ever been in a boys room. Quite amusing really....

I begin reading her story and a considerable amount of time passes by. Y sits by my window sill looking outside and bit by bit, i continue watching her from the corner of my eye more than looking at the story. /To think that something this awesome could be created someone like her. It truly is amazing./ I lift my head from the book and stare at her a bit. /What an odd feeling. I cant explain it, but i really enjoy whenever she's around. How odd indeed./ She turns her head from the window and notices me staring at her. [So are you done?] {Uh....well....umm.} Now i'm the flustered one. {Well i stopped for a bit. I think i need a little break. I'll be right back.} I quickly get up from my table and run out of the room. I take a few breaths and then calmly walk down to the kitchen to see X. As i reach the living room, a great aroma hits my nose and i follow it quickly to the kitchen where i see X in a tight white tee with her sweater wrapped around her waist. "Oh hey, you finally came to visit me huh??? You're so gonna love this. I guarantee it'll make you feel better." /Boobs./ "Its an old remedy that my mom taught me." /Nice boobs./ "It smells good doesnt it?" /And she's wearing a light blue bra that i can see thanks to the tight T-shirt./ "It might be a little while longer before i join you two. I hope you're behaving yourself." /I never noticed before, but she does have a nice pair. *Sigh* i love boobs./ "Are you even listening to me?" She watches my gaze and follows its path down to her chest. "UGH!!!! You childish little pervert!!!! Get outta here!!!!" She grabs some nearby utensils and throws them. I quickly dodge and run out of the kitchen. I peek in the doorway a few minutes later and notice a small smile on her face. "That jerk. I can never be angry at him for long. At least i know where his interests lie." She begins stirring the pot and i walk back upstairs.

As i open the door to my room, i hear my TV on and one of my Dreamcast games being played. YES i said DREAMCAST. This is set in 2000 after all lol. /Hmm....that sounds like Capcom v.s. SNK./ {Y are you playing my Dream..........} She turns around revealing her face. [Yeah i saw it laying there and my brother and i play this all the time and i was getting kinda bored just sitting around. I love it!] The girl i see sitting in front of my TV staring back at me isnt Y. The pigtails have disappeared and the glasses arent on her face either. All thats left is long jet black hair and a pair of flawless dark brown eyes staring at me. /The.....the....its the GODDESS!!!!! OMG....Y was the goddess all along!!!! I....I'm at a loss./ My eyes are wide with disbelief. /This cant be possible./ My heart begins to race with the realization that i have the girl that i've been spending the whole semester searching for in my room.....all.....alone.

So thats the end of Ep 7. What do you think? Personally, I liked this one a bit more since i was a little focused but i still feel like i dragged things out a bit. The way things are shaping up....it might be quite a while before i finish this lol. Anyway, be on the lookout for Ep 8 which shouldnt take long to be released. Funny...thats the same thing i said after Ep 6 and it took 3 weeks. wonder how long this one'll take. Also i hope my legend doesnt omit more text like the last ep. that would just suck....