State of Play releasing today

  • 115 results
  • 1
  • 2
  • 3
Avatar image for dagubot
dagubot

1438

Forum Posts

0

Wiki Points

0

Followers

Reviews: 0

User Lists: 5

#51 dagubot
Member since 2017 • 1438 Posts

Wow this was definitely hot melting garbage...lmao. So they skipped E3 to show shit like this?

Avatar image for lundy86_4
lundy86_4

54154

Forum Posts

0

Wiki Points

0

Followers

Reviews: 2

User Lists: 0

#52 lundy86_4
Member since 2003 • 54154 Posts

There's a distinct lack of Cows. Come on... Take the bumps when you need to.

Avatar image for uitravioience
UItravioIence

1288

Forum Posts

0

Wiki Points

0

Followers

Reviews: 0

User Lists: 0

#53 UItravioIence
Member since 2016 • 1288 Posts

As a PSVR owner, I really enjoyed this. Not really sure why people had overhyped expectations about this direct.

Avatar image for i_p_daily
I_P_Daily

13222

Forum Posts

0

Wiki Points

0

Followers

Reviews: 1

User Lists: 0

#54 I_P_Daily
Member since 2015 • 13222 Posts

@lundy86_4: Look at the 2 on the first page trying to hype up No Mans Buy in VR, its too funny :)

TCHBO in VR none the less.

Avatar image for lundy86_4
lundy86_4

54154

Forum Posts

0

Wiki Points

0

Followers

Reviews: 2

User Lists: 0

#55  Edited By lundy86_4
Member since 2003 • 54154 Posts

@i_p_daily: I understand personal enjoyment, but damn... This was a disaster lol. As it is currently standing:

Yep, 12k to 9k.

Avatar image for jcrame10
jcrame10

5382

Forum Posts

0

Wiki Points

0

Followers

Reviews: 0

User Lists: 5

#56 jcrame10
Member since 2014 • 5382 Posts

Sony copied the Nintendo Direct perfectly. In the end, everyone is disappointed

Avatar image for lundy86_4
lundy86_4

54154

Forum Posts

0

Wiki Points

0

Followers

Reviews: 2

User Lists: 0

#57 lundy86_4
Member since 2003 • 54154 Posts

@jcrame10 said:

Sony copied the Nintendo Direct perfectly. In the end, everyone is disappointed

We'll have to wait and see, but...

Avatar image for Archangel3371
Archangel3371

28849

Forum Posts

0

Wiki Points

0

Followers

Reviews: 4

User Lists: 0

#58 Archangel3371
Member since 2004 • 28849 Posts

Well it certainly sounds like I missed nothing of value from not watching this.

Avatar image for lundy86_4
lundy86_4

54154

Forum Posts

0

Wiki Points

0

Followers

Reviews: 2

User Lists: 0

#59 lundy86_4
Member since 2003 • 54154 Posts

@Archangel3371 said:

Well it certainly sounds like I missed nothing of value from not watching this.

All trolling aside, you did not. Unless VR is your main go-to for PS, and even then Iron Man was fucking shit lol... NMS might have been the saving grace for VR.

Avatar image for mandzilla
mandzilla

4245

Forum Posts

0

Wiki Points

0

Followers

Reviews: 1

User Lists: 5

#60 mandzilla  Moderator
Member since 2017 • 4245 Posts

Sony's State of Play direct is comparable to Nintendo's own directs in the same way that the PS Classic is to the NES and SNES Mini it would appear... a poorly executed imitation lol. ?

Avatar image for Archangel3371
Archangel3371

28849

Forum Posts

0

Wiki Points

0

Followers

Reviews: 4

User Lists: 0

#61  Edited By Archangel3371
Member since 2004 • 28849 Posts

@lundy86_4: I wasn’t expecting any groundbreaking news but was hoping for at least a nugget or two of something interesting.

Avatar image for Archangel3371
Archangel3371

28849

Forum Posts

0

Wiki Points

0

Followers

Reviews: 4

User Lists: 0

#62 Archangel3371
Member since 2004 • 28849 Posts

@mandzilla: Ouch but still quite accurate. ?

Avatar image for lundy86_4
lundy86_4

54154

Forum Posts

0

Wiki Points

0

Followers

Reviews: 2

User Lists: 0

#63  Edited By lundy86_4
Member since 2003 • 54154 Posts

@mandzilla said:

Sony's State of Play direct is comparable to Nintendo's own directs in the same way that the PS Classic is to the NES and SNES Mini it would appear... a poorly executed imitation lol. ?

Image result for ouch family guy gif
Avatar image for lundy86_4
lundy86_4

54154

Forum Posts

0

Wiki Points

0

Followers

Reviews: 2

User Lists: 0

#64 lundy86_4
Member since 2003 • 54154 Posts

@Archangel3371: That's the only expectation that I went in with. It sucks... I need my Pro for something.

Avatar image for deactivated-5d78760d7d740
deactivated-5d78760d7d740

16386

Forum Posts

0

Wiki Points

0

Followers

Reviews: 4

User Lists: 0

#65 deactivated-5d78760d7d740
Member since 2009 • 16386 Posts

Well at least there's PSX

Avatar image for jcrame10
jcrame10

5382

Forum Posts

0

Wiki Points

0

Followers

Reviews: 0

User Lists: 5

#66 jcrame10
Member since 2014 • 5382 Posts

@lundy86_4: nothing beats the dislikes on Federation Force

Avatar image for davillain-
DaVillain-

39034

Forum Posts

0

Wiki Points

0

Followers

Reviews: 0

User Lists: 5

#67 DaVillain-  Moderator
Member since 2014 • 39034 Posts

@Nonstop-Madness said:

Lets hope the next one is better but, tbh, I don't see why people seem to think this is some sort of E3 replacement.

They didn't. Everyone just expected something worth watching for and that was it.

Avatar image for lamprey263
lamprey263

36261

Forum Posts

0

Wiki Points

0

Followers

Reviews: 10

User Lists: 0

#68 lamprey263
Member since 2006 • 36261 Posts

Well, Conrete Genie caught my eye, but didn't expect whole thing to be weighed down by VR stuff, no wonder they don't wanna repeat this at E3.

Avatar image for xantufrog
xantufrog

11826

Forum Posts

0

Wiki Points

0

Followers

Reviews: 2

User Lists: 5

#69 xantufrog  Moderator
Member since 2013 • 11826 Posts

Whiff

Avatar image for adsparky
adsparky

1466

Forum Posts

0

Wiki Points

0

Followers

Reviews: 40

User Lists: 0

#70 adsparky
Member since 2006 • 1466 Posts

https://gematsu.com/2019/03/playstation-vr-sales-top-4-2-million

I guess this is kinda relevant considering what we saw today.

Avatar image for KBFloYd
KBFloYd

22001

Forum Posts

0

Wiki Points

0

Followers

Reviews: 10

User Lists: 0

#71 KBFloYd
Member since 2009 • 22001 Posts

@adsparky said:

https://gematsu.com/2019/03/playstation-vr-sales-top-4-2-million

I guess this is kinda relevant considering what we saw today.

damn so labo got to pass 4 million to be the best vr? ok..

Avatar image for son-goku7523
Son-Goku7523

955

Forum Posts

0

Wiki Points

0

Followers

Reviews: 0

User Lists: 5

#72 Son-Goku7523
Member since 2019 • 955 Posts
@adsparky said:

https://gematsu.com/2019/03/playstation-vr-sales-top-4-2-million

I guess this is kinda relevant considering what we saw today.

Solid numbers.

@KBFloYd said:
@adsparky said:

https://gematsu.com/2019/03/playstation-vr-sales-top-4-2-million

I guess this is kinda relevant considering what we saw today.

damn so labo got to pass 4 million to be the best vr? ok..

Did the original Labo even break a million? Good luck getting close to that with vomit inducing cardboard joke VR that Nintendo is introducing.

Avatar image for mandzilla
mandzilla

4245

Forum Posts

0

Wiki Points

0

Followers

Reviews: 1

User Lists: 5

#73 mandzilla  Moderator
Member since 2017 • 4245 Posts

@son-goku7523: Can't wait to watch the next PSVR... I mean State of Play direct with Nintendo VR!

Avatar image for son-goku7523
Son-Goku7523

955

Forum Posts

0

Wiki Points

0

Followers

Reviews: 0

User Lists: 5

#74 Son-Goku7523
Member since 2019 • 955 Posts
@mandzilla said:

@son-goku7523: Can't wait to watch the next PSVR... I mean State of Play direct with Nintendo VR!

Try not to throw up. It's going to be a mess on the Switch's terrible 720p/60fps screen.

Avatar image for mandzilla
mandzilla

4245

Forum Posts

0

Wiki Points

0

Followers

Reviews: 1

User Lists: 5

#75 mandzilla  Moderator
Member since 2017 • 4245 Posts

@son-goku7523: Can't throw up if I fall asleep first. :P

Avatar image for Pedro
Pedro

35802

Forum Posts

0

Wiki Points

0

Followers

Reviews: 64

User Lists: 0

#76 Pedro
Member since 2002 • 35802 Posts

Avatar image for watercrack445
watercrack445

2056

Forum Posts

0

Wiki Points

0

Followers

Reviews: 0

User Lists: 1

#77 watercrack445
Member since 2017 • 2056 Posts

Ooo that's hot, that's hot.

Avatar image for techhog89
Techhog89

3813

Forum Posts

0

Wiki Points

0

Followers

Reviews: 0

User Lists: 0

#78 Techhog89
Member since 2015 • 3813 Posts
@jcrame10 said:

Sony copied the Nintendo Direct perfectly. In the end, everyone is disappointed

They could have recorded a video of Kaz taking a massive dump and you would have enjoyed it, so your opinion is pretty irrelevant.

Avatar image for techhog89
Techhog89

3813

Forum Posts

0

Wiki Points

0

Followers

Reviews: 0

User Lists: 0

#79 Techhog89
Member since 2015 • 3813 Posts
@son-goku7523 said:
@adsparky said:

https://gematsu.com/2019/03/playstation-vr-sales-top-4-2-million

I guess this is kinda relevant considering what we saw today.

Solid numbers.

@KBFloYd said:
@adsparky said:

https://gematsu.com/2019/03/playstation-vr-sales-top-4-2-million

I guess this is kinda relevant considering what we saw today.

damn so labo got to pass 4 million to be the best vr? ok..

Did the original Labo even break a million? Good luck getting close to that with vomit inducing cardboard joke VR that Nintendo is introducing.

You've adapted well to this board. And yes, it broke a million.

Avatar image for mandzilla
mandzilla

4245

Forum Posts

0

Wiki Points

0

Followers

Reviews: 1

User Lists: 5

#80 mandzilla  Moderator
Member since 2017 • 4245 Posts

@Archangel3371: Couldn't resist lol.

@lundy86_4: ?

Avatar image for shurns
shurns

231

Forum Posts

0

Wiki Points

0

Followers

Reviews: 0

User Lists: 0

#81 shurns
Member since 2006 • 231 Posts

@KBFloYd said:

welp, its over. and so is the playstation brand. lmao

what a piece of shit that was.

Yea, it was just horrible. Ugh.

I don't see it being over for the playstation brand over just one event, though.

Avatar image for that_old_guy
That_Old_Guy

1236

Forum Posts

0

Wiki Points

0

Followers

Reviews: 0

User Lists: 5

#82 That_Old_Guy
Member since 2018 • 1236 Posts

People have wanted an Iron Man game for over a decade now and they show not only a game but a VR one and you stupid complainers still bitch.

Nothing ever satisfies the gaming community I swear. You’re all a bunch of fucking little gen Y cry babies that never grew older than 6 years old.

Avatar image for freedomfreak
freedomfreak

51392

Forum Posts

0

Wiki Points

0

Followers

Reviews: 0

User Lists: 0

#83 freedomfreak  Online
Member since 2004 • 51392 Posts

Sony conferences have a tendency to completely suck. Good thing they're staying away from E3.

Avatar image for i_p_daily
I_P_Daily

13222

Forum Posts

0

Wiki Points

0

Followers

Reviews: 1

User Lists: 0

#84 I_P_Daily
Member since 2015 • 13222 Posts

Should of called it state of poop, flushing today lol.

Avatar image for i_p_daily
I_P_Daily

13222

Forum Posts

0

Wiki Points

0

Followers

Reviews: 1

User Lists: 0

#85 I_P_Daily
Member since 2015 • 13222 Posts

@techhog89 said:
@son-goku7523 said:
@adsparky said:

https://gematsu.com/2019/03/playstation-vr-sales-top-4-2-million

I guess this is kinda relevant considering what we saw today.

Solid numbers.

@KBFloYd said:
@adsparky said:

https://gematsu.com/2019/03/playstation-vr-sales-top-4-2-million

I guess this is kinda relevant considering what we saw today.

damn so labo got to pass 4 million to be the best vr? ok..

Did the original Labo even break a million? Good luck getting close to that with vomit inducing cardboard joke VR that Nintendo is introducing.

You've adapted well to this board. And yes, it broke a million.

son of quacknight never adapts that's why he gets caught out all the time, and look at him damage controlling weak sales for the PSVR.

Avatar image for briguyb13
briguyb13

3221

Forum Posts

0

Wiki Points

0

Followers

Reviews: 1

User Lists: 0

#86 briguyb13
Member since 2007 • 3221 Posts

@lundy86_4 said:

Garbage.

This. So much.

Avatar image for KBFloYd
KBFloYd

22001

Forum Posts

0

Wiki Points

0

Followers

Reviews: 10

User Lists: 0

#87  Edited By KBFloYd
Member since 2009 • 22001 Posts

@i_p_daily said:
@techhog89 said:
@son-goku7523 said:
@adsparky said:

https://gematsu.com/2019/03/playstation-vr-sales-top-4-2-million

I guess this is kinda relevant considering what we saw today.

Solid numbers.

@KBFloYd said:

damn so labo got to pass 4 million to be the best vr? ok..

Did the original Labo even break a million? Good luck getting close to that with vomit inducing cardboard joke VR that Nintendo is introducing.

You've adapted well to this board. And yes, it broke a million.

son of quacknight never adapts that's why he gets caught out all the time, and look at him damage controlling weak sales for the PSVR.

son of quackknight...lol

thats my new name for him lmao

Avatar image for KBFloYd
KBFloYd

22001

Forum Posts

0

Wiki Points

0

Followers

Reviews: 10

User Lists: 0

#88 KBFloYd
Member since 2009 • 22001 Posts

@that_old_guy said:

People have wanted an Iron Man game for over a decade now and they show not only a game but a VR one and you stupid complainers still bitch.

Nothing ever satisfies the gaming community I swear. You’re all a bunch of fucking little gen Y cry babies that never grew older than 6 years old.

Avatar image for that_old_guy
That_Old_Guy

1236

Forum Posts

0

Wiki Points

0

Followers

Reviews: 0

User Lists: 5

#89 That_Old_Guy
Member since 2018 • 1236 Posts

@KBFloYd: why would you think I’m crying?

I have no stake in this.

I just think the lot of you are spoiled.

Avatar image for i_p_daily
I_P_Daily

13222

Forum Posts

0

Wiki Points

0

Followers

Reviews: 1

User Lists: 0

#90 I_P_Daily
Member since 2015 • 13222 Posts

@KBFloYd said:
@i_p_daily said:
@techhog89 said:
@son-goku7523 said:
@adsparky said:

https://gematsu.com/2019/03/playstation-vr-sales-top-4-2-million

I guess this is kinda relevant considering what we saw today.

Solid numbers.

@KBFloYd said:

damn so labo got to pass 4 million to be the best vr? ok..

Did the original Labo even break a million? Good luck getting close to that with vomit inducing cardboard joke VR that Nintendo is introducing.

You've adapted well to this board. And yes, it broke a million.

son of quacknight never adapts that's why he gets caught out all the time, and look at him damage controlling weak sales for the PSVR.

son of quackknight...lol

Didn't you know its quack?

Avatar image for KBFloYd
KBFloYd

22001

Forum Posts

0

Wiki Points

0

Followers

Reviews: 10

User Lists: 0

#91 KBFloYd
Member since 2009 • 22001 Posts

@i_p_daily said:
@KBFloYd said:
@i_p_daily said:
@techhog89 said:
@son-goku7523 said:

Solid numbers.

Did the original Labo even break a million? Good luck getting close to that with vomit inducing cardboard joke VR that Nintendo is introducing.

You've adapted well to this board. And yes, it broke a million.

son of quacknight never adapts that's why he gets caught out all the time, and look at him damage controlling weak sales for the PSVR.

son of quackknight...lol

Didn't you know its quack?

yea... im laughing at the name. that's a good diss on him.

son of himself lol

Avatar image for mazuiface
mazuiface

936

Forum Posts

0

Wiki Points

0

Followers

Reviews: 1

User Lists: 0

#92  Edited By mazuiface
Member since 2016 • 936 Posts

Wow that Iron Man VR game reveal was pure trash. Are they arrogant enough to think that would get people hyped?

Avatar image for R4gn4r0k
R4gn4r0k

31884

Forum Posts

0

Wiki Points

0

Followers

Reviews: 1

User Lists: 0

#93 R4gn4r0k
Member since 2004 • 31884 Posts
@mazuiface said:

Wow that Iron Man VR game reveal was pure trash. Are they arrogant enough to think that would get people hyped?

Anything Marvel sells. Why would they put millions of dollars and loads of effort in a game like Spiderman when VR crap like Iron Man will sell just as well.

Avatar image for i_p_daily
I_P_Daily

13222

Forum Posts

0

Wiki Points

0

Followers

Reviews: 1

User Lists: 0

#94 I_P_Daily
Member since 2015 • 13222 Posts

@KBFloYd: Yeah he's pretty clueless and brings it onto himself lol.

I said to him in another thread that the only way he might get away with not being called quacknight was to call his next alt username thisisnotquacknight LMFAO.

Avatar image for son-goku7523
Son-Goku7523

955

Forum Posts

0

Wiki Points

0

Followers

Reviews: 0

User Lists: 5

#95  Edited By Son-Goku7523
Member since 2019 • 955 Posts
@KBFloYd said:
@i_p_daily said:
@KBFloYd said:
@i_p_daily said:

son of quacknight never adapts that's why he gets caught out all the time, and look at him damage controlling weak sales for the PSVR.

son of quackknight...lol

Didn't you know its quack?

yea... im laughing at the name. that's a good diss on him.

son of himself lol

I see you two idiots aren't aware of who Son Goku is lol...

https://en.wikipedia.org/wiki/Goku

Typical dimwitted simpletons. The name has nothing to do with being a son of anything, lol morons. It's derived from a fictional anime character who's based on Sun Wukong a fictional Chinese character from Journey to the West. What kind of rock do you have to be living under not to know who Goku is, one of the most popular anime/fictional characters in the world?

Avatar image for ten_pints
Ten_Pints

3939

Forum Posts

0

Wiki Points

0

Followers

Reviews: 0

User Lists: 5

#96 Ten_Pints
Member since 2014 • 3939 Posts

Knack 3?

Avatar image for i_p_daily
I_P_Daily

13222

Forum Posts

0

Wiki Points

0

Followers

Reviews: 1

User Lists: 0

#97 I_P_Daily
Member since 2015 • 13222 Posts

@son-goku7523 said:
@KBFloYd said:
@i_p_daily said:
@KBFloYd said:
@i_p_daily said:

son of quacknight never adapts that's why he gets caught out all the time, and look at him damage controlling weak sales for the PSVR.

son of quackknight...lol

Didn't you know its quack?

yea... im laughing at the name. that's a good diss on him.

son of himself lol

I see you two idiots aren't aware of who Son Goku is lol...

https://en.wikipedia.org/wiki/Goku

Typical dimwitted simpletons. The name has nothing to do with being a son of anything, lol morons. It's derived from a fictional anime character who's based on Sun Wukong a fictional Chinese character from Journey to the West. What kind of rock do you have to be living under not to know who Goku is, one of the most popular anime/fictional characters in the world?

What kind of idiot do you have to be because we don't care what you call your current alt or what it means, we are going to call you son of quacknight because its funny as **** as you are quacknight the ban dodger lol.

Avatar image for robert_sparkes
robert_sparkes

3508

Forum Posts

0

Wiki Points

0

Followers

Reviews: 0

User Lists: 5

#98 robert_sparkes
Member since 2018 • 3508 Posts

The only thing that was a plus for me was the exclusive crash team racing content. Not interested in vr so the rest was irrelevant to me.

Avatar image for SecretPolice
SecretPolice

35360

Forum Posts

0

Wiki Points

0

Followers

Reviews: 0

User Lists: 0

#99 SecretPolice
Member since 2007 • 35360 Posts

What a bust.... Perhaps they'll have at least one thing worthwhile to show at this year's E3?

Oh wait.... Too soon. lol :P