New game console unveiled! Sony/MS/Ninty your time has come to an end!!!!!

Avatar image for FireEmblem_Man
#1 Edited by FireEmblem_Man (18705 posts) -

It's, an overpriced bootlegged console system that's like any other Retro consoles like the NT or ATGames consoles.

  • Linux 3.0
  • 800 games pre-installed
  • Ultra large capacity, supporting TF and SD Cards up to 32 GB
  • Play SMS, NES, PS1, Arcade, GBA, GB, GBC, SMS, and many more!!!!

https://www.polygon.com/2018/12/5/18127315/soulja-boy-handheld-console-emulator-souljagame

Avatar image for brimmul777
#2 Posted by brimmul777 (3879 posts) -

Probably won't get off the ground?

Avatar image for mandzilla
#3 Posted by Mandzilla (2108 posts) -

Lol Souljaboy, best of luck to him.

Avatar image for Archangel3371
#4 Posted by Archangel3371 (26428 posts) -

Yeah I just watched a video on this. So pathetic. 😂

Avatar image for KBFloYd
#5 Posted by KBFloYd (21054 posts) -

oh no there is a portable too?

nintendo is doomed

Avatar image for FireEmblem_Man
#6 Posted by FireEmblem_Man (18705 posts) -
@KBFloYd said:

oh no there is a portable too?

nintendo is doomed

DOOM I tell yas, DOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOMED!!!!

Avatar image for sakaixx
#7 Posted by sakaiXx (4193 posts) -

damn even my phone can't do that

Avatar image for JustPlainLucas
#8 Posted by JustPlainLucas (78798 posts) -
@brimmul777 said:

Probably won't get off the ground?

No, it's already off the ground, just someone else'e. All Soulja is doing is reselling cheap Chinese knock-off retro consoles.

Avatar image for mandzilla
#9 Posted by Mandzilla (2108 posts) -

What is a Soulja game actually? Seemingly it plays those too. xD

Avatar image for FireEmblem_Man
#10 Posted by FireEmblem_Man (18705 posts) -
@JustPlainLucas said:
@brimmul777 said:

Probably won't get off the ground?

No, it's already off the ground, just someone else'e. All Soulja is doing is reselling cheap Chinese knock-off retro consoles.

Pretty much, just using his name to sell the crappy console.

Avatar image for KBFloYd
#11 Posted by KBFloYd (21054 posts) -

@mandzilla said:

What is a Soulja game actually? Seemingly it plays those too. xD

here is the souljaboy seal of quality

if you pass out it passes the test :P

not funny?

Avatar image for Archangel3371
#12 Posted by Archangel3371 (26428 posts) -

Surely he’ll get sued to oblivion over this, especially from Nintendo.

Avatar image for mandzilla
#13 Posted by Mandzilla (2108 posts) -

@KBFloYd: Dang! I'll stick to my kiddie games I think lol. 😬

Avatar image for KBFloYd
#14 Posted by KBFloYd (21054 posts) -

@mandzilla said:

@KBFloYd: Dang! I'll stick to my kiddie games I think lol. 😬

lol

Avatar image for vaidream45
#15 Posted by Vaidream45 (1423 posts) -

He should get majorly fined for this. I hope he does. I have the handheld he is reselling. It’s actually really good. Called the Retro Game Handheld and it’s on Amazon for half the price he is charging. What a dumbass for directly applying his name to an illegal product filled with pirated IP’s.

Avatar image for mandzilla
#16 Posted by Mandzilla (2108 posts) -

@vaidream45: Then again, it did get people talking about him once more. As they say, even bad publicity is still publicity. Perhaps that was the plan all along.

Avatar image for speedytimsi
#17 Edited by speedytimsi (714 posts) -

These consoles will suck the soul outta you and your wallet.

Color: Black

Black not available

LOL

Avatar image for mandzilla
#18 Posted by Mandzilla (2108 posts) -
@speedytimsi said:

These consoles will suck the soul outta you and your wallet.

Color: Black

Black not available

LOL