Discussion

27 comments
dante0o0
dante0o0

This game is freakin awesome

AnnoyingBoy
AnnoyingBoy

It looks good, but I think I'll stick with SSF:4

Cortex006
Cortex006

this game is really awesome...i cant wait

jjmonster2006
jjmonster2006

id rather have the original bionic commando but no biggie.

fuhque
fuhque

Never knew there was a "She-hulk". Can't wait to get my hands on this game!

Bigjerm111093
Bigjerm111093

idk y megaman is not even on here hes the face of capcom

guydood
guydood

Two words. Phoenix Wright.

Aentikraist
Aentikraist

i wished if they could add Vergil from dmc 3 and Carnage from marvel with those 2 this game would be PERFECT not that its not a perfect game but still it would be like Prefect Premium game cause damn the lack of venom hm anyway im really anxious to play this jewel ;9

samus_my_life
samus_my_life

yeaah thanks marvel and capcom 4 the all hard work both of u are team ... love you loool can't wait 4 this amazing game

akaray4321
akaray4321

what happen to the old characters like Cyclops smh

akaray4321
akaray4321

man so getting this game.....finally its gonna come out lol

Tregster
Tregster

It really is only 3 buttons? That's amazingly lame...

NejiKusa
NejiKusa

Needs Megaman and Frank West.

OrNiGhTZ
OrNiGhTZ

I'd like to request cloak and dagger to be added..apparently akuma's moveset is a lot better than the SFIV set..capcom got it right this time..almost..

itzshowtime86
itzshowtime86

No lie I just stared at the video without realizing they were talking lol.

DLobotomist
DLobotomist

Damn this is a day one pick up for me and not only that Can't wait for them to add dlc characters.....

Darth_Nater307
Darth_Nater307

"Feel the power of the Hyper Combo. & it's a HOOOOOOME RUUUUN!!!" Gotta love Deadpool.

Taasi23
Taasi23

New gameplay footage? *salivates* HURRY UP, FEBUARY!!!