Discussion

25 comments
verse10
verse10

WOW, she makes video games! Im in love...

5529319
5529319

Then again, I just remembered Warcraft, after checking on the first game. . .

5529319
5529319

They say Role-playing wargame. However, it seems to me that this game is leaning to RTS, instead of RPG. I've never played the first, so this is actually something to look forward to, i guess. . .

horiah
horiah

wanna make money in gaming industry? don't worry you don't have to make good games, it is enough to pay a hottie to talk about the game

prontopup20
prontopup20

looks good, it was made by the same people who did mount and blade, which is a pretty good game, so this is probably gonna be good too, i gotta agree with some of the people who already said this, but the tree animation looked strange, no roots or anything they just fell over like they were plastic, but other than that its gonna be good most likely. also linda is pretty stinkin hot.

rgnuyda
rgnuyda

I love the accent. Makes me want to play the game already.

nyran125
nyran125

i want to see HEROES of M&M Total War series.

Born_Lucky
Born_Lucky

Wow - just spectacular . . . and the game looks okay too.

jeb76
jeb76

Yeah, the trees fell over like they were made out of hard plastic.

CptAsbjoern
CptAsbjoern

If they get the combat right this time it could be really good. The first one tried hard to be like TW games, but kinda failed, as the units didn't fight proberly in formations and it always ended in a pretty random mess :P Which was a real shame...

aramus555
aramus555

Love Paradox!!! Finally they are combining their techniques with more graphical approach than statistical, they deserve all the money they get from all of their releases :)

thankqwerty
thankqwerty

I don't like the animation of the trees fall down.

sodiumpentathol
sodiumpentathol

Will get this for sure since I really enjoyed the 1st one. I only hope there won't be any ghost armies this time!

twistyanddark
twistyanddark

Well if Total War insist on not going fantasy, it was about time someone else would do it.

esqueejy
esqueejy

Holy mailorder bride batman!!!

Skullcandy
Skullcandy

I'm pretty sure she just memorized a script, but she could be speaking her own language and I wouldn't care. Some really good games have come out of eastern Europe (Stalker, Witcher) so this game could be really good.

super-hiro
super-hiro

@Nerdonomicon Thats marketing for you. But there is another woman also and besides, who cares? Game looks... OK.

Alygator
Alygator

Screw the game, the blonde is a hottie

Nerdonomicon
Nerdonomicon

Nobody else thinks there's something sad about a company deciding to have a woman speak in a Video Diary simply because she is hot, even though it's very clear that she doesn't even speak English?

greendude123
greendude123

Fact The 2nd chick is really a vampire! a sexy one at that!

LazyGamerX
LazyGamerX

ZERG!!!!!!! lol never played the first but this looks promising, I hope they get the character animations right though, from the look of that huge monster at the end it looked like it could use some work.

peterruskov
peterruskov

Hope the battles are better now,the moral system and the OP archers were very,very annoying and game breaking for me.Also spawning armies with top tier troops made end game tedious as hell.

blueheron
blueheron

omg the second lady is so hot