Discussion

23 comments
djductape
djductape

man there is so much this team lacks, the 2 biggest things are a good team leader, and and the other being motivation, 

Regi just lacks the proper leadership skills to be leader and make the calls, he really needs to go to a mangement training seminar or get some good advice.

the motivation on this team is way sad, velocity lost SOOOOOOOO many more games than you guys and they dont let it absolutely ruin their basic love of the game. you may have lost by a mile but let me impart some wisdom. anyone of you guys are FAR from the biggest fish in the sea, learn to accept your defeats with dignity and grow from them as a team. I really want to like you guys because you guys have alot of heart but stop doing this stupid crap, you making yourselves look bad.

wildturtle- dude invest your time in the game, your an awesome player but if you do not invest time into this game anymore, why don't you stop playing on the pro scene where guys on your team put alot time into this to continue to even be competitive

SirRockRRD
SirRockRRD

Let turtle go back to cloud and get CHAOX back. Then you will get your mojo back . It is so sad you can't see that you need Chaox back. I think he learned  his lesson. I like Reginald but there is no i in team other team members need to voice their opinion and game play thoughts. I know CHAOX was totally wrong but everyone deserves a second chance. Bring him back as a SUB at least.

Tom Andrew
Tom Andrew

That. Is the worst response man. Maybe you should learn to be a better player rther tham calling the game bad because you find it difficult

Tom Andrew
Tom Andrew

Im sorry, when was the last time you won millions by playing a game?

Daian
Daian

I really hope their luck turns around, they just seem to always lose based on random mistakes and not because they're not good.

Vienreich
Vienreich

sad to see this awesome group of fellas getting behind the competition so badly. None of the other groups could make videos like this. Other teams bore me to death while this group has interesting characters and make this an awesome ride. When and if they go down is the time I'll probably stop watching LoL

ravenkiller
ravenkiller

i got cloud 9 winning the season this year.

CFhenry
CFhenry

Time for Xpecial kick


frigginjoe
frigginjoe

LOL, they got a thing for starting with OddOne

TwistieTie
TwistieTie

Haha, omg, these intros with the General are amazing. This one was the best so far!

Douglas De Rizzo Meneghetti
Douglas De Rizzo Meneghetti

I did not understand a single word in this post. My lack of comprehension was so monstrous, it was hilarious.

Zach Fairgrieve
Zach Fairgrieve

Above Reginald is Xpecial, and above TheOddOne is Dyrus. I know cause of his allstar jacket.

Zach Fairgrieve
Zach Fairgrieve

From left to right there names are: WildTurtle, Reginald, Meteos, and TheOddOne.

Aaron K D Cruz
Aaron K D Cruz

The dude at the bottom right of the pic is sleeping soundly

RoadStar1602
RoadStar1602

@charlievo There is no shortage of jealous forum posters in every single episode of Gamecrib.

Unholygiant
Unholygiant

@charlievo Are you stupid? These guys aren't just 'nerds' and it's not even just a game, they make their living playing League of Legends and winning decides their paycheck in a lot of cases, even if they do make plenty money off of sponsorships. When you want to be the best team in the world you better act like it's 'real life shit.'

Litarn
Litarn

@charlievo it's not just a game to them tho, its their job, they get paid to play.