Car Mechanic Simulator 2014 - Random Encounter

Would you trust Danny O'Dwyer to fix your auto? How handy is he with his tools? Find out in this episode of Random Encounter!

Discussion

37 comments
Gazz_mann
Gazz_mann

I cant watch this? Is this just a live show now?

spenta
spenta

Why am I unable to watch previously recorded shows?  

a3th1us
a3th1us

so, this became only live show?

jesot
jesot

$500 for brake pads?!

getupandboogie
getupandboogie

I cant see the vid, i just get "well be live soon" with K-pop playing.... happy with either tbh :D *dances*


although id like to see random encounter sometime soon :(

grin89
grin89

best episode ever

Jah_Glow
Jah_Glow

"What? WHAT? I've gotta replace these filters on this 'Asian Cougar'?" I think I know where the devs got their deep pockets from, Danny. ;)

Pvt_Vasili
Pvt_Vasili

Great episode Danny, I might actually try this. Glad you're done with pigeons for everyone's sanity.

simonmetcalf
simonmetcalf

Is Danny gonna be wearing overalls and all greased up?  HAHA

Gelugon_baat
Gelugon_baat

"I cycle to work every day!"

And there you have it. :P

nl_skipper
nl_skipper

This could actually be a sweet game for learning some car parts for someone like me... I'm hopelessly lost when it comes to mechanics, despite being a competent trade person in another field,  car mechanics is something I really don't know anything about!


At the very least this game looks a hundred times better than the average "simulator" game on the market these days...


Lol @ used brake pads!  The mark of a great mechanic!

brxricano
brxricano

Emma Arseface returns!!! BAHAHAHA

meedokicky
meedokicky

I look for you, you look for meee o___~

Arkhalipso
Arkhalipso

It can't get more random than this.

wgerardi
wgerardi

Why does Danny look like such a massive pervert in that photo?

MotokoHutt
MotokoHutt

I tell you what, at least by the time you done like 20+ hours of this game you would know most car part names :)

MotokoHutt
MotokoHutt

lol just start dismantling the car XD

MotokoHutt
MotokoHutt

lmao middle earth language, your so funny Danny XD

perci1983
perci1983

so if you walk into a mechanics and there are spare parts everywhere it means he make a lot of mistakes. 

JaceBeleranIVI
JaceBeleranIVI

The second I saw this game on steam, my first thought was "DANNY MUST PLAY THIS!"  I am way too happy that he is.

T-Bo-_-
T-Bo-_-

I got scared for a second. I though I missed the live stream when I saw this on Gamespot but it's just a counter. I'm so happy Hatoful Boyfriend is complete... for now.

mr_nee
mr_nee

If this game is realistic, you also can fix a lot of stuff that didn't need fixing and rip-off your customers 

groga127
groga127

Can't wait for this tomorrow.

grin89
grin89

yeaghhhh another simulator my favorite! ashame its not goat simulator.

krishnaV_
krishnaV_

Finally a Random Encounter! And look, no pigeons!!

The gaming gods of Arcadia have blessed me!

BuBsay
BuBsay

Sweet a new Random Encounter is up!

*15 hours, 33 minutes until Livestream starts*

Oh....


Oh well, I'll still get a new Random Encounter soon!

ggregd
ggregd

@getupandboogie  It starts at around 2:30.  This needs some editing, and we need the highlights.

nyran125tk
nyran125tk

@wgerardi  you associate perverts with mechanics? now THATS random. Are you surpressing some weird sexual issue?

getupandboogie
getupandboogie

@ggregd @getupandboogie  ahhh cheers, i dont get the video counter till 12 seconds in, it just says loading live stream so i assumed that the link was wrong.