Call of Duty: World at War Der Riese Map Pack 3

Check out an awesome trailer for the Der Riese (Zombie Factory) in map pack 3 for Call of Duty: World at War.

Discussion

132 comments
etyy
etyy

is there another map pack iam not saying this one sucks !!! in just wondering damn that dogs and monkeys scare the poo out of me

pancake45
pancake45

world at war was my fav cod till multiplayer ruined it for me im gettin it again on my b-day wich is on the 24 of january yayyyyy few weeks

33kit
33kit

i like it its very good !

kaemty
kaemty

pack a punch rocks

Son_of_Bane
Son_of_Bane

@adam112 And you'r completely right.

MrCoolGuy420
MrCoolGuy420

I made it all the way to round 40 on der riese with one other person I had a ray gun fully upgraded the wonder waffle fully upgraded and a MG42 machine gun with all four perks monkey bombs and bouncing betties and a bowing knife knowing the three gun glitch comes in handy when low on ammo and on the higher rounds 30 and up using the bluetooth headsets for communication is very important electronic defense came in handy it hit the switch before every round starts on the higher levels I always like playing with two or three people it's much less difficult less people fighting over the mystery box and I just hate people that end the game right in the middle of a game screwing up everything

penguinpie1
penguinpie1

do u all think im crazy if i say i dont like the wunderwafe O_o

AVPfacehugger
AVPfacehugger

Does Tank die by the grenade or the zombies I couldn't tell

montecristo709
montecristo709

oh the good old memories...i play this when i get bored of MW2.

adam112
adam112

I like Nazi Zombie 100 times better then MW2 but thats my opinion

THESEL
THESEL

I have a QUESTION if anyone could help me out. Before any of the map packs came out, I had already sold this game out of annoyance toward being shot by people hiding underneath maps, as well as people cheating in Nazi Zombies, removing the challenge and fun of the game. Were these problems fixed or are they still common? I feel I may need to repurchase for additional Zombie action on the new maps if it seems cost effective.

dino955
dino955

I have all the maps including this one. Got to round 25 on Der Riese. If anyone wants to play with me, My PSN gamertag is Hijeffrey95. I only like to play on Friday, Saturday, and Sunday.

bootsgame
bootsgame

this map pack is alot of fun but kinda hard

NoseWeed619
NoseWeed619

That mini minefield of Betty bombs was such a waste of them! Haha. I think that I'm the only one that actually took note of that.

0215_kidsrule
0215_kidsrule

Hey guys i bought cod 5 2 days bak thanks for your help its an awesome game and im getting map pack 3 pretty soon. If you guys got psn add me kidzrule95 and play nazi zombies that games addictive.

AmazedTony123
AmazedTony123

hockeyman343 I have played cod 4 actually I have it and im selling it tomorrow, anyway I do know what im talking about!!! there are a bunch of nubes online with the m16 and JUGGERNAUGHT that game is SH1T on a shingle!!! its really retarded so yeah i hve played it. lol do you use juggernaught?!?! haha

reddrader
reddrader

@0215_kidsrule i just downloaded this new map pack yesterday when it came out for PC, and is GDF amazing... look i got both COD4 and COD5 i strongly recommend u get COD5... is way better... multiplayer has vehicle, larger maps, this game has gore and more blood (it won't look if u were using guns with paint ball like COD4, or shooting sand bags)/ better graphics, better enviroment details... ok u must get COD5 if u dont want waste your money. regards

hockeyman343
hockeyman343

no you dont thats stupid there both awesome like u played 4 anyway 4s just as good

AmazedTony123
AmazedTony123

0215 kidsrule Get cod 5 trust me its Waaaaaay better then cod 4 and if you get cod 5 download map pack 3!!! do not get cod 4 its HORRIBLE trust me, I know

ferntfactor
ferntfactor

0215_kidsrule: if you can swing it, get both. if'n you like the shooters, each of these brings stellar SP and MP gameplay right into the comfort of yer livin room. two of my top 5 all time. you can't go wrong.

0215_kidsrule
0215_kidsrule

im thinkin bout getting one of the cods which one do u guys reckon i should get cod 4 or cod 5?

Pokemon18986
Pokemon18986

I love the Russian guy. ``Good, that song was driving me nuts`` jokes!!

kenzobob
kenzobob

'Stumpy vas rude to ze Doctor. Stumpy paid ze price' Lol, Richtofen cracks me up with his insanity. 'I vant to bathe naked... IN YOUR BLOOD!' xD

AmazedTony123
AmazedTony123

my favorite charector is the russian, he is the funniest who agrees!?!?

nicebai1224
nicebai1224

sweet a mill bettys . zombies look more zombie like with their face all mested p an stuff..that knife look so sweet. lol i love that monkey ..new map pack is swweeeet

greaper2
greaper2

oh my the new zombies looks awesome cant wait to play if i ever get the game from amazon.com

Valkirye22
Valkirye22

god dammit.... oh please please make PS Store available in the rest of Europe i can't stand anymore of this awesome map packs coming out..... It would also be really cool if in this one you can move all over the factory and win if you manage to escape....

Myzz617
Myzz617

zombie bin laden lmfao nice...and i would not DL these maps for 5 cents...MW2 is worth the money to wait.

Kratos_Josh
Kratos_Josh

i think treyarch should stop making cod and make nazi zobies games as they're good at it and leave infinity ward to cod. also i hope as world at war had zombies i hope MW2 will have something different aswell. zombie bin laden?

agentarthur
agentarthur

cheaply made cash cow crud sold for too much money : / if i want zombies and co-op ill play l4d, not COD games - please jsut make some decent maps for normal multiplayer....

acf_barnard
acf_barnard

OMFG this map looks awesome i love richtofer hey makes me giggle :)

richman123
richman123

the dialogue is really annoying, they should have kept it like the one in zombies veruckt

norman69
norman69

"ZOMBIES!!!" *blows zombies away with machine gun* Oh yeah. I'm getting this pack when I can. :D

darzentas
darzentas

dah_master wtf cod with zombies? the leaft 4 dead is beter thank cod.....OMG

reddrader
reddrader

when will be release for PC? any information!! pls i wants to play this Map pack asap.. can't wait. looks insane omg. COD 5 owned 4

solidniko
solidniko

i feel sry 4 the nazi zombie dogs

dah_master
dah_master

i wonder what level they reached on that movie... seemed like they were fighting hundreds of zombies... LOL at the bouncing betties part and the end.

Snoopydadog
Snoopydadog

LIke the new map pack, aout the same as two, the multiplayer maps aren't as good personally but der riese kicks undead a**! I like the new features as well

ferntfactor
ferntfactor

These new maps look great and are all fun, with some really cool access points and hiding spots. Particularly like the russian one - the urban stuff has a great style to it. Also, nice sizes. Very nice work, Treyarch. They feel related to all the existing maps but fresh!

burock76
burock76

this comes out today (August 6)

deadinthepool
deadinthepool

what time does this come out at? and unstoppabl3dan you go to the call of duty world at war site don't worry its the ad that is every where on this site at the moment they will explain it to you.

funkporker
funkporker

@Alex_09 I hate to say it but I don't need your advice haha. You have your opinion, and I have mine, and mine is I'd rather have a few set spawn points throughout a map rather than spawning anywhere and everywhere, especially when they spawn you so close to enemies.

fuzzball95
fuzzball95

awesome i want now i liked the ending kinda funny

unstoppabl3dan
unstoppabl3dan

I cant wait to get this map!, but how do you get it for the xbox360 version?