Discussion

156 comments
Gamey_Lord7
Gamey_Lord7

seriously who is actually gonna get this? if you are thumbs me up if not thumbs me down.

norman69
norman69

"Yeah, this is starting off well." Sounds like 80% of the matches I play. :p

idanielxo
idanielxo

He was sniping with an L96A1, but the shot was with a Dragunov.

raydawg2000
raydawg2000

rofl that video was awesome!! i loved that dance and the ending.

djedi_master
djedi_master

nice one well done, but still, wtf is elite?

Blashbuck
Blashbuck

i didnt laugh or smile the whole time. but still cool.

nialler13
nialler13

OK LOL BUT ANY ONE ELSE THInk that was very cool :)

WackedWilly
WackedWilly

Black ops would've been good had it followed the story of Forrest Gump rather than Mason.

Patchezs
Patchezs

Voice = TJ Miller. Look him up.

hemant95
hemant95

blackops is fr more better than this

barto89
barto89

not cool, def not going to pay for this crap..

lightsauron
lightsauron

not so far i hope for a better Multi-Playing

Contra75
Contra75

[This message was deleted at the request of the original poster]

Contra75
Contra75

Ohh, I just can't wait to play multiplayer online.Uggghhhh.Concentrate on making the best single player campaign ever instead.

penpusher
penpusher

right awesome idea BUT .. .. .. why exactly do they want charge us for that? .. .. ..

Maximus1224
Maximus1224

Yeah the guy who was talking is funny.... I can't think of what movie hes in. Anyway, that Elite service looks pretty cool... I just can't help but think BF3 is going to look and feel much better. Although I will still be getting this game also.

hitokiri_69
hitokiri_69

this video rocks and the elite service will be a excellent way to track your game cuz the stats section of black ops sucked really bad

Zero_Kull
Zero_Kull

The end with the 4 soldiers on the street is so awwwwww.... hahahahahaha..... @rhan12 ehhhhh....! Really? you still think this is a game?

xbibax
xbibax

Why do such games like Revelations,MW3,the darkness 2 come out at the end of 2011? IT's unfair i want them now.

rhan12
rhan12

that ending was cool

rhan12
rhan12

I want this game

tytheman16
tytheman16

that video was hilarious, probably the only video game video i have ever laughed out loud at brilliant! mad kudos.

swadley180
swadley180

kinda funny how they come up with this idea when Bungie joins them. This looks very similar to the Halo Charts and the stats on their website. Did they need Bungie to take their hand and walk them threw it??

Mejikojin
Mejikojin

First time i got 8 thumps up so everyone try and put this thing out of commesion tell its free look at bungie its free comeon kotec your a perfect figure of a 1980's corperate hog everyone activision ruins games i am excited for MW3 but ELITE is just stupid

Zero_Kull
Zero_Kull

Hahahaha.... i needed the laught :D

Jared781
Jared781

2 QUESTIONS:: ----- 1. When is this coming out?... if it is at all 2. Will it be out for MW2 and Black Ops or just MW3?

LtReviews
LtReviews

"some call of duty elite features mentioned in video require a paid call of duty elite membership, all features mentioned are subject to change..." Why isn't it free? Oh, right, because if people will drop over 10 bucks for a map pack, it shows that they are willing to pay for content that should be included. Rather than include this to give more people incentive to buy the game, and make money that way. They can sell the game full price without it, knowing their customers will buy it even with a service that they can just sell seperately. Boycott this.

Mingdoni
Mingdoni

Ha ha really funny either he gets shot down or he gets blown up..:) This guy is really funny.

chillett
chillett

haha isnt the voice over from that one dude that played in "shes out of my league"

ShootumUP26
ShootumUP26

Spawn trapping jokes...:lol: I respect that hahaha

13Skulls
13Skulls

[This message was deleted at the request of a moderator or administrator]