Forum Posts Following Followers
16871 36 84

razgriz_101 Blog

New bass day x2 cause i already have a nbd blog xD.

by on

So yeah i bought a new bass today and i've decided to post it here cause im so bloody happy i finally own myself a decent looking bass and its a Fender :D very very happy with it.

Tonally its amazing and its a jack of all trades aswell...All i need now is an Ampeg SVT and i can finally get my dream tone but that wont happen as those cost nearly £2000 for a decent fridge setup nowadays :( anyhoo this cost me £450 and its MiM.

Gigs!!! :D

by on

Well kinda activity dip and a weird love for system wars has been taking away from me posting in unions :o also im going to see a few bands in the coming months hopefully ;D and supporting some of the local bands round Falkirk woop especially ones from ma town :P

Also got a few gigs coming up yay

Bad Religion (02 abc hopefully i gett a tix)

Bury tomoorrow (2nd time in Ivory blacks last time was just amazing and i was waay to drunk and stagedived good times)

Cancer bats (Drummonds in Aberdeen @audioprison you should go like xD)

Never say Die tour (parkway drive,comeback kid and a feew other bands in the ABC ;P)

Yashin (Local guys but are just brilliant live)

Been to see NFG,SYG,FYS again at slam dunk :D also anyone got RDR i dont have anyone to play with on me PS3 :(

Win time

by on

Finished a college asessment so i will pick my activity back up.

Right now i am tempted to form a metalcore band right now after seeing Only In Abstract,Bleed From Within and Bury Tomorrow last week seriously i would love to play places like Ivory Blacks and get a responsive crowd like that.Seriously one can dream but its attainable and i can just practice practice and form a band (serious).

Also going to see Coheed and Cambria in June :P and SLF in a few weeks time (st paddy's day) missed out on GD but its same night as Coheed so lolage? cause coheed are better imho.

http://www.last.fm/user/Razgriz_2142

im still here

by on

yup its true been busy with life really :P

Went to see Purpose Failed last Friday in Glasgow in Ivory blacks and it was a legendary night barely got home spent a lil too much (as a student does) and had a great laugh barely remember coming out of wetherspoons to go to the gig even tho the venue was just round the corner haha.

Also been playing a lot off bass learned a few Tallica songs and a couple black tide ones kinda stopped plaaying a lot of punk since i got a BC rich :P

Anyway how is everyone a long time no speak :P

bleh weird rant/good news

by on

Start of with crap see girls i hate when they lead you on and then cool it after like 2 dates that gets on my nerves so much i got uber lead on with a girl this weekend and im pretty annoyed and admits now 2 days later she's been seeing someone else for a month :S im bonafide raging and even worse cause its Christmas and its slightly ironic that the underlying current of that film Nativity which i took her to see is the same that the guy gets left by someone at the same time of year....:S thats just so uncanny for any matter.

On the other note i bought a BC Rich Virgo bass Special Edition and it sounds good and its a good weight to the other situation right now :P

Also will be hitting up Spoons in Falkirk or G-mouth if anyone fellow scots wish to tear it up haha xD

Long time no blog :o

by on

Been busyespecially right now with it being Christmas time and college work :( which doesnt help just cant wait i finish up for roughly 3 weeks on Wedensday coming :D awesome.Also i aint been playing games that much kinda drifted away been hitting up the pub (Wetherspoons in Falkirk :P) most weekends even tho its cold always need to hit up the beer garden cause of its awesome heaters :D

Also games are a pretty small part of me now even tho i started WoW i only play like 30min a day cause im always out with friends n all that or college nowadays :P going to see Paranormal activity tomorrow hopefully with a chick (not goin into details).And i went to see new moon and fell asleep and my mate nearly got thrown out for shouting sexy at one point needless to say a few friends were embarrased at his antics aint seen him out and about since :o.

18 woohoo!

by on

Well im 18 and now legally able to go to the pub (done already btw xD) and its pretty awesome and its been a good weekend with a small party last night where i was so drunk i could barely walk one of my mates down to her house :P.

Was supposed to go see ash tonight but i didnt get a ticket in time :'( still im going to see Slayer and i got a local gig in my town on the 29th which should be a good laugh.

Anyway heres a rundown of what i got for my 18th

Epiphone ThunderBird

Nokia music phone (its awesome xD)

NFS Shift

Kasabian:West Ryder Paupic lunatic asylum (cant remember the name its long and strange)

Slayer tix

Paramore:Brand new eyes

Loads of money which i have already spent on a nice 32" HD telly for my room and i have been playing NFS on it and its godly xD.

But i can see my activity here decreasing even more since im more likely to be out and hi everyone! xD

Blog randomness

by on

Friday night lol, been out and had a few beers at a mates and listened to music :P it was awesome got a good laugh.

On another note was at a gig last night and i had a great timeeven tho it was in the Town hall i had a ball and we moshed to a local indie band for pure lulz i blame a few people i was talking to who thought it was a great idea and i was like hell yeah but thats me.

Also im going to see Slayer :D im soo happy i love them a lot possibly my fav metal band alongside Opeth :P

Anyway how's everyone? also im just bout to start adding all people that added me over the past while kept putting it off LOL.

New Bass day :D

by on

Its so awesome i bought it on wedensday and im in love with it even though its neck dives a lot :( i just cant help but love its really deep tone which is just badass for my style and it suits me down to the ground.Its an Epiphone Thunderbird and i love it cause i dunno its just pure awesome imo.Pics below comments please xD

Ash playing Locally wooooo!!!! i cannot wait :D

by on

Going to see Ash in Falkirk Behind the wall im sooo excited its the day afteri turn 18 aswell :D, i cannot bloody believe it my luck has turned on its head that one of my fav bands is playing in a venue i have seen my friends play in :O especially Ash of all bands.

Kickass songs in games by them include Shark(GH3),Orpheus(Burnout 3),Loose control (GT1).A great band i love them to death and base myself of Mark Hamilton as a bassist :P one of the biggest influences in me buying a Epiphone Thunderbird :)

  • 36 results
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4