MrSelf-Destruct's forum posts

#1 Posted by MrSelf-Destruct (13144 posts) -

@MrSelf-Destruct said:

@The_Last_Ride said:

@MethodManFTW: i like the story of DA

DA:O or DA2? Because one was fucking amazing and the other was not very good - garbage compared to the original. Hopefully, DA:Inq sets things right (looking good so far).

I think everyone has the FFXIII complex with DA 2, it's not as good as DA O. But it's not a bad game. I like them both. The characters and the story. The Level design was sloppy for 2 though

DA2 wasn't terrible. I only said it was not very good. The plot was a mess, imo, and they totally ruined Anders. It was just a series of bad ideas tacked onto the fact that the levels and gameplay were rushed and they weren't even attempting to live up to the original. I still enjoyed the game, but I loved DA:O so damn much, it was painful to see how far short it fell.

Also, I loved FFXIII. I even platinum'd it. I can actually deal with a series taking a step backwards. :P

#2 Posted by MrSelf-Destruct (13144 posts) -


@MethodManFTW: i like the story of DA

DA:O or DA2? Because one was fucking amazing and the other was not very good - garbage compared to the original. Hopefully, DA:Inq sets things right (looking good so far).

#3 Posted by MrSelf-Destruct (13144 posts) -

Just Cause 3! Wooo!!!

#4 Posted by MrSelf-Destruct (13144 posts) -

And holy dog balls, my post stuck that time. Maybe I'll start posting again. :P

#5 Posted by MrSelf-Destruct (13144 posts) -

Duuuuude!!! The best game on PS3 (after MGS4, of course) is coming to Steam on the 11th!! VALKYRIA CHRONICLES!!!!!!!!!!

I'm fucking stoked. Can you guys tell how stoked I am?

What the hell does stoked even mean, though?

#6 Posted by MrSelf-Destruct (13144 posts) -

Also, lmao, jumping out of a plane and throwing a grenade in that plane while you are on the way down? Ok.

I lol'd at that myself. How'd he predict it'd curve so perfectly? He must have done that before. And YES! Bun Dem was so great in FC3. I hope Crawl gets a scene that awesome.

#7 Posted by MrSelf-Destruct (13144 posts) -

Wooooooo, music day for me. New Childish Gambino mixtape and EP!

Both are dope so far. Sorry people that live below me.

#8 Edited by MrSelf-Destruct (13144 posts) -

@Terrencec06 said:

Yo that MGS Demo was pretty nice too. Kinda don't want to see anything else on that game. I'm sold.

Yeah, it was cool as hell, but I'm kind of ticked at myself for watching it. Whatever happens between him and the person helping him is kind of spoiled now.

-----------------------------------------------------

FFXIII is indeed coming to Steam. It's kind of funny how so many games are moving to PC. It's like a video game Murphy's Law: What can be ported to PC eventually will be ported to PC.

#10 Posted by MrSelf-Destruct (13144 posts) -

Nomura no longer directing FFXV. lmao wtf

We've seen a lot of good gaming franchises get derailed, but FF is clearly the biggest train wreck of them all.