GreggD / Member

Forum Posts Following Followers
6710 197 245

GreggD Blog

Fresh Outta Jail...

It's Claude Speed!

2024464-claude.jpg

Ain't he a hunk?

Anyway, Halo Reach, Crysis 2, Bully, Battlefield 3, Enslaved. These are all things I'm playing.

I'm also playing other things, but they're immaterial. Getting a Kinect for Christmas, looking forward to that. I'm also looking forward to Thanksgiving, but hey who isn't?

-Gregg

First blog in a while, and hey! It's totally an acquisitions blog.

So let's get the big fish outta the way right off the bat. I absolutely, positively cannot stand dudes who buy dolls and statuettes modelled after their favorite female anime character. I think it's stupid, and kinda creepy. Having said that, though...

I totally ordered one of those Claude figures that was announced yesterday to coincide with the 10th Anniversary of Grand Theft Auto III. Yes, yes, I know. I'm a bit hypocritical in this particular situation. But hey, what can I say. GTA III changed my life in a profound way. It's something that's hard to put into words, and no matter what I say, I'll never be able to justify this to anyone but myself. But that doesn't matter. I'm happy with my decision.

Moooooving on, I totally ordered Forza 4 from Amazon on Tuesday. Along with it, I ordered the Cowboy Bebop complete DVD box set (Remix, as it's known). I also downloaded the season pass for Forza's DLC, Guardian Heroes, NBA Jam: On Fire Edition, Crysis on Games on Demand, and Rock the Casbah by The Clash in the Rock Band store. Love that song, one of my favorite bands. When the full album of London Calling was released, I got it day one.

So yeah, am I missing anything...Oh, I almost forgot. I bought Rage day one for PC. sadly, my hardware is not up to snuff, and everything is just AGH I wish it worked, anyway.

So that's about it for now, and if anyone wants to tell me the figure purchase was a bad idea, go ahead in the comments.

-Gregg

Doin' it all for the Fuel, and other Codies nonsense that actually makes sense.

So yeah, gonna address that title right off the bat. I'm about four years late to the Codemasters party, but I picked up a copy of GRID and FUEL each for about the price of a new Blu-Ray. Or a TV-on-DVD box set. Let's say ballpark...around 25 dinero. Give or take.

ANYWAY, so yeah those two. GRID is great, and in fact I actually had the opportunity to buy it twice for not much more than the initial price. Five bucks on Steam AND it went to charity. Pretty good deal, all things considered.

But getting to the crux of the title, FUEL. That game...is addictive as hell. Just wandering the wasteland on nothing but an ATV, searching for barrels of fuel. Non-descript fuel. OH LOOK! THERE'S A CLUSTER OF FOUR! *bump* So much fun. Oh yeah, and the events are cool, too.

DiRT 3. I've been chronicling the DLC on offer through my Youtube account, so check it out:

http://www.youtube.com/user/TrIp13G?feature=mhee

Today they released the Shibuya tracks under the name X-Games Asia Track Pack. Very good rallycrosstrack, though a rehash from DiRT 2. AndI would've preferred the Malaysia rally stage, honestly.

On the Rock Band side of things, Yes track pack came out today for RB3, and it's kinda hard. But so much fun. Get it, if you like good prog-rock and play Rock Band 3.

So that's it for now, hopefully this blog gives you guys an idea of what I've been up to. -Gregg

E3 2011: Didjou Rike It?

I've gotta say, the biggest announcement to me is the price of the Playstation Vita. I'm glad I decided not to get a 3DS right away, because the price is right on the Vita. Though I will say, the thought of playing Nintendo franchises like Metroid and Zelda in HD makes me wanna get the Wii U. Also, Wii U is the worst possible name that Nintendo could have come up with.

So, what did you guys think? Anything you're gonna get day one? Let me know in the comments. -Gregg

P.S: Totally getting all three of the announced Konami HD collections. =D

New NEW Blog Banner. Also, Pie.

I lied, there is no pie. BUT THIS NEW BANNER IS SO MUCH BETTER. It actually fits, and I prefer the rain glow to the brush strokes. Let me know what you think.

-Gregg

I made myself a new banner.

As the title blatantly states, I made a new banner for myself. It's formed from the base of a screenshot of Dirt 3 and modified with elements found in Photoshop.

London Calling, Insanity With Zero Casualties, and Ziti

So, first things first. I know I haven't written a blog in MONTHS, but I haven't had anything interesting to say. So here goes.

I beat Mass Effect 2 on Insanity, the highest difficulty. In the process, I also got the No One Left Behind achievement, both of which take some doing to pull off. So that made me happy. Then, I got to go to dinner with my brother, where I had some delicious ziti with broccoli and chicken in alfredo sauce. DELICIOUS. And finally, if that wasn't good enough, Harmonix announced that next week's Rock Band 3 DLC is going to be London Calling, in its entirety (minus Train In Vain, which I already bought). Eighteen tracks for the price of ten, I might add.

So that's about it, for now. I hope everyone has a great weekend. Also, for all of my friends in the Castlevania Ultima Union, please stop by the Burnt Paradise Forever thread to pay homage to the occasion.

-Gregg