Idea sounds fun but when your actually playing it...

User Rating: 5 | Minecraft: Xbox 360 Edition X360

This is one of the most boring brain rotting game I've played besides Duke Nukem forever.

Look I get it it's just a free world roam game where you do sim style kinda stuff it looks and sounds cool, but then there is the music. Wow. Really boring I feel like I'm watching a show where someone is just counting the tics on a clock. This game is simply too boring, the graphics are fine it fits the style and allows for a huge world even the 360 can enjoy enough freedom that it's doubtful you will go too the edge will be too busy picking fowers...

They need to allow mods on the 360 at this point to compete for the price they are asking I think it's unfair when if you hae a fairly decent computer can do everything you want without limitations.

I will say that it takes a ton of artistic creativity and skill to get the most out of this, perhaps thats my problem I can picture something cool but actually doing it...not my thing not in the way they want you to in this game, I can draw pretty good when I'm in the mood but to chop up a ton of stuff just to make it just seems well unproductive in life. This is meant to suck away your day, I mean is this really what I want to do after welding in 140 degree conditions at work? Bore myself till I pass out and then repeat the process?

This game needs more random action stuff that keeps you alert, you know to build a lil bitty box for the night maybe a few food items, I'm a total noob so dont even know how to create weapons which would probably help but meh the trial version is supposed to be enough to get you interested.

F it I'll get it on next pay check stay tuned for an update on my review right now not super impressed but know the potential is their.

One last thing why cant we just join anyones game? What I mean is why not just generate a random guys world for us? Just have a system that backs up his world in case you destory it utterly lol....my god thats why I should get the game....I can be a troll and annoy peopl eand destory their stuff and then it would be fun for me MUWAHAHAHAHAHAHA!!! No I wont actually be a dick unless they start it then well they will pay for it...with their life and all of their stuff. I will destory their house and then all the grass in his/her yard then again what girl plays this I mean even they gotta go wow thats kinda gay...jk

Who the hell actually reads these reviews anyways...

EDIT: Never did buy it, I bought the pc version long time ago but never got into this. I have a life...

Discussion

0 comments