PC gamer won free PS4: Livestreaming

This topic is locked from further discussion.

#1 Posted by Shewgenja (11052 posts) -

http://www.twitch.tv/liquidln2

and keeping it real.

#2 Posted by mems_1224 (48591 posts) -

dat damage control

#3 Edited by Shewgenja (11052 posts) -

@mems_1224 said:

dat damage control

Watching a hermit play KillZone is DC?

#4 Posted by SinjinSmythe (789 posts) -

Blown away the PS4 is still running. No red line or white line of death yet and the Wobble seems pretty stable on this one. Sux the hermits first game out of the gate that he gets to play is a flop.

#5 Edited by Shewgenja (11052 posts) -

He's taking a 30 minute break now. Apparently he's been at it for like 4 hours straight lol Sorry about that, guys.

#6 Posted by AMD655 (4494 posts) -

LOL idiotic people, learn to read.

#7 Posted by I_can_haz (6511 posts) -

Nice, he was playing Killzone. That game looks stunning. I can't wait, just 1 day and a few hours left :D!

#8 Edited by mems_1224 (48591 posts) -

@Shewgenja said:

@mems_1224 said:

dat damage control

Watching a hermit play KillZone is DC?

No self respecting hermit would ever bother with that street trash

#9 Edited by danabo (2474 posts) -

http://www.twitch.tv/hi11zones

#10 Posted by Heil68 (47266 posts) -

Awesome.

#11 Posted by AMD655 (4494 posts) -

@danabo said:

http://www.twitch.tv/hi11zones

PS4 broke o.0

#12 Edited by Shewgenja (11052 posts) -

@mems_1224 said:

@Shewgenja said:

@mems_1224 said:

dat damage control

Watching a hermit play KillZone is DC?

No self respecting hermit would ever bother with that street trash

I bet even YOU would play on a PS4 if you won it from Taco Bell. ..and I know how much you love Sony.

#13 Posted by mems_1224 (48591 posts) -

@Shewgenja said:

@mems_1224 said:

@Shewgenja said:

@mems_1224 said:

dat damage control

Watching a hermit play KillZone is DC?

No self respecting hermit would ever bother with that street trash

I bet even YOU would play on a PS4 if you won it from Taco Bell. ..and I know how much you love Sony.

The PS4 looks incredible compared to the piece of shit that was the PS3 but Killzone has always been a shitty franchise. Nothing is ever going to change that.

#14 Edited by Shewgenja (11052 posts) -

@mems_1224 said:

@Shewgenja said:

@mems_1224 said:

@Shewgenja said:

@mems_1224 said:

dat damage control

Watching a hermit play KillZone is DC?

No self respecting hermit would ever bother with that street trash

I bet even YOU would play on a PS4 if you won it from Taco Bell. ..and I know how much you love Sony.

The PS4 looks incredible compared to the piece of shit that was the PS3 but Killzone has always been a shitty franchise. Nothing is ever going to change that.

Well, before the break, he was downloading Warframe and started playing it for a little bit. Maybe when he gets back he'll try some more games, too.

#15 Posted by danabo (2474 posts) -

@AMD655 said:

@danabo said:

http://www.twitch.tv/hi11zones

PS4 broke o.0

Are you watching this guy? xD

#16 Edited by Nonstop-Madness (9493 posts) -
@danabo said:

@AMD655 said:

@danabo said:

http://www.twitch.tv/hi11zones

PS4 broke o.0

Are you watching this guy? xD

Yeah, he just fixed it. Had to reconnect the HDD. He freaking unplugged the console when installing a game. NEVER do that. lol

#17 Posted by lostrib (42877 posts) -

@Shewgenja said:

@mems_1224 said:

@Shewgenja said:

@mems_1224 said:

dat damage control

Watching a hermit play KillZone is DC?

No self respecting hermit would ever bother with that street trash

I bet even YOU would play on a PS4 if you won it from Taco Bell. ..and I know how much you love Sony.

I would just stream netflix

#18 Edited by Spartan070 (16381 posts) -

@danabo said:

http://www.twitch.tv/hi11zones

He is having so many issues...

#19 Edited by danabo (2474 posts) -

@Nonstop-Madness said:
@danabo said:

@AMD655 said:

@danabo said:

http://www.twitch.tv/hi11zones

PS4 broke o.0

Are you watching this guy? xD

Yeah, he just fixed it. Had to reconnect the HDD. He freaking unplugged the console when installing a game. NEVER do that. lol

I didn't know people like this existed.

#20 Posted by Krelian-co (13098 posts) -

@mems_1224 said:

@Shewgenja said:

@mems_1224 said:

dat damage control

Watching a hermit play KillZone is DC?

No self respecting hermit would ever bother with that street trash

that is quite probably the dumbest thing i've read in a while, and we are in system wars, lol.

Btw hermit and waiting for my ps4. PC + PS4 the winning combo, #dealwithit

#21 Posted by mems_1224 (48591 posts) -

@Krelian-co said:

@mems_1224 said:

@Shewgenja said:

@mems_1224 said:

dat damage control

Watching a hermit play KillZone is DC?

No self respecting hermit would ever bother with that street trash

that is quite probably the dumbest thing i've read in a while, and we are in system wars, lol.

Btw hermit and waiting for my ps4. PC + PS4 the winning combo, #dealwithit

lol fake hermit lol

#22 Edited by Shewgenja (11052 posts) -

aaaaand he's back!

#23 Posted by jsolidus (169 posts) -

did this guy really mess up his own ps4 by unplugging it while it was installing? he whining like a little girl for his own mistakes and trying to act like its sony fault..

#25 Posted by Shewgenja (11052 posts) -

@jsolidus said:

did this guy really mess up his own ps4 by unplugging it while it was installing? he whining like a little girl for his own mistakes and trying to act like its sony fault..

The guy that Danabo linked was a dickhead who unplugged his PS4 during an install. The guy in my OP is legitimately playing a working PS4 and streaming off of it right now.

Lesson learned: Don't pay attention to clown lems derailing an honest thread right now.

#26 Posted by jsolidus (169 posts) -

@Shewgenja: oh ok i mixed the two..wouldn't surprise me if he broke it on purpose. everyone knows not to unplug during an install. he must of done it on purpose...what an ingrate..could of sold it for double the price instead of breaking the damn thing.

#27 Posted by Shewgenja (11052 posts) -

@jsolidus said:

@Shewgenja: oh ok i mixed the two..wouldn't surprise me if he broke it on purpose. everyone knows not to unplug during an install. he must of done it on purpose...what an ingrate..could of sold it for double the price instead of breaking the damn thing.

I heard of one other report of someone removing the hard drive while the PS4 was running. I swear, some people need professional help.

#28 Posted by kitty (115014 posts) -

@Nonstop-Madness said:
@danabo said:

@AMD655 said:

@danabo said:

http://www.twitch.tv/hi11zones

PS4 broke o.0

Are you watching this guy? xD

Yeah, he just fixed it. Had to reconnect the HDD. He freaking unplugged the console when installing a game. NEVER do that. lol

ps4 isn't working, watching it now

#29 Posted by raging_user (467 posts) -

ah the taco bell ps4... what, no kfc xbox ones?

#30 Edited by Shewgenja (11052 posts) -

He's been at it for seven hours straight. He's calling it a night now. Hopefully at least some of you got to enjoy that. Good night System Wars!