You laugh, you lose! Teh funk edition 2!!!

  • 61 results
  • 1
  • 2

This topic is locked from further discussion.

#1 Posted by Funkdaddy13 (8930 posts) -
:D                And now for my personal favorite... :P
#2 Posted by K-E316 (1651 posts) -
The last one got me already.:(
#3 Posted by Faylette (672 posts) -
The last one took me so long to figure out, and it damn near almost got me once I did.
#4 Posted by Funkdaddy13 (8930 posts) -
The last one took me so long to figure out, and it damn near almost got me once I did.Faylette
If that didn't get you, I bet these will:
#5 Posted by Faylette (672 posts) -

The last one almost got me again, wasn't expecting Leonidas there after seeing the original so many times.

#6 Posted by club-sandwich (8399 posts) -
[QUOTE="Faylette"]The last one took me so long to figure out, and it damn near almost got me once I did.Funkdaddy13
If that didn't get you, I bet these will:

hahahahaha that was hilarious :lol: :lol: XD
#7 Posted by K-E316 (1651 posts) -
[QUOTE="Funkdaddy13"][QUOTE="Faylette"]The last one took me so long to figure out, and it damn near almost got me once I did.club-sandwich
If that didn't get you, I bet these will:

hahahahaha that was hilarious :lol: :lol: XD

I LOL so hard at that.
#8 Posted by Funkdaddy13 (8930 posts) -

The last one almost got me again, wasn't expecting Leonidas there after seeing the original so many times.

Faylette
:x... What does it take to get you to laugh... Are you lying? I guess I'm going to have to bring these out. I never use em.              And now, for my secret weapon! :twisted:
#9 Posted by Faylette (672 posts) -

You'll just have to trust me, I guess. :P

The last one made me smile. :)

#10 Posted by Funkdaddy13 (8930 posts) -

You'll just have to trust me, I guess. :P

The last one made me smile. :)

Faylette
:x NOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! You're the only person I've never made laugh in one of these threads... Are you emo?
#11 Posted by Faylette (672 posts) -
[QUOTE="Faylette"]

You'll just have to trust me, I guess. :P

The last one made me smile. :)

Funkdaddy13

:x NOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! You're the only person I've never made laugh in one of these threads... Are you emo?

Goodness no, I'm quite chipper. :D

#12 Posted by Bill900 (4530 posts) -

The last one took me so long to figure out, and it damn near almost got me once I did.Faylette

someone mind explaining it to me, I don't have the patience to do it myself

#13 Posted by Funkdaddy13 (8930 posts) -

[QUOTE="Faylette"]The last one took me so long to figure out, and it damn near almost got me once I did.Bill900

someone mind explaining it to me, I don't have the patience to do it myself

Look at the background.... :P
#14 Posted by VexxatuVexx (13348 posts) -

Lmfao keep em comming:lol:

#16 Posted by Bill900 (4530 posts) -
[QUOTE="Bill900"]

[QUOTE="Faylette"]The last one took me so long to figure out, and it damn near almost got me once I did.Funkdaddy13

someone mind explaining it to me, I don't have the patience to do it myself

Look at the background.... :P

I see it now :lol:

#17 Posted by Funkdaddy13 (8930 posts) -

Lmfao keep em comming:lol:

VexxatuVexx
Unfortunately, I have been defeated... :( I only have these but they aren't as funny:
#18 Posted by VexxatuVexx (13348 posts) -

ufc

#19 Posted by TongHua (2929 posts) -

Someone needs to caption this with "calvin the stampede" plox.

#20 Posted by VexxatuVexx (13348 posts) -

conan

#21 Posted by ff7fan2 (31413 posts) -
 Funkdaddy13
:lol: May I ask where you find some of these? >__>
#22 Posted by Funkdaddy13 (8930 posts) -
[QUOTE="Funkdaddy13"] ff7fan2
:lol: May I ask where you find some of these? >__>

On the intrawebz... Dur... :P
#23 Posted by LoG-Sacrament (20397 posts) -

ufc

VexxatuVexx

lol i was so pissed after that fight.

#24 Posted by ff7fan2 (31413 posts) -
On the intrawebz... Dur... :PFunkdaddy13
[spoiler]  [/spoiler]
lol, jk...just wanted to post it. :P
My contribution since I have no new stuff: [spoiler] [/spoiler]
#25 Posted by The_PirateKing (9714 posts) -
~-~Here's something I found while checking the release date for HL: OB. I'm sure some of you aren't going to get it but I don't care.:P I just checked and credit goes to irkenechidna. (for at least putting it up.)~-~
#26 Posted by VexxatuVexx (13348 posts) -
[QUOTE="VexxatuVexx"]

ufc

LoG-Sacrament

lol i was so pissed after that fight.

me too :(

#27 Posted by Funkdaddy13 (8930 posts) -
This one's "meh" but whatever...
#28 Posted by blooddemon666 (22587 posts) -

I chuckle at my sig :P

its the spartan lasar, aka shoop cannon

#29 Posted by VexxatuVexx (13348 posts) -

Lol ^

#30 Posted by Quadrifoglio (5451 posts) -
I lol'ed at the ninja kid with Leonidas face pasted in. This was a breath of fresh air after seeing the original so many times..
#31 Posted by Self_indulgence (1263 posts) -

~-~Here's something I found while checking the release date for HL: OB. I'm sure some of you aren't going to get it but I don't care.:P I just checked and credit goes to irkenechidna. (for at least putting it up.)~-~  The_PirateKing

omg the awesomest thing ive seen in months

#32 Posted by The_PirateKing (9714 posts) -
[QUOTE="Self_indulgence"][QUOTE="The_PirateKing"]~-~Here's something I found while checking the release date for HL: OB. I'm sure some of you aren't going to get it but I don't care.:P I just checked and credit goes to irkenechidna. (for at least putting it up.)~-~

omg the awesomest thing ive seen in months

~-~Yay! Someone who agrees with me.:P~-~
#33 Posted by VexxatuVexx (13348 posts) -

fun slide :D

#34 Posted by nonsoville2 (4124 posts) -

[QUOTE="club-sandwich"][QUOTE="Funkdaddy13"][QUOTE="Faylette"]The last one took me so long to figure out, and it damn near almost got me once I did.K-E316
If that didn't get you, I bet these will:

hahahahaha that was hilarious :lol: :lol: XD

I LOL so hard at that.

me too XD

#35 Posted by Udsen (3389 posts) -
I haven't laughed yet, seen em all.
#36 Posted by SupraGT (8112 posts) -

.

#37 Posted by viper1991 (372 posts) -

snorlax:P

#38 Posted by MichaeltheCM (22753 posts) -
:lol: i died! :)
#39 Posted by domatron23 (6225 posts) -

Jesus 2

My apologies if this offends anyone

#40 Posted by Iron_will (2837 posts) -
I Lost at from the start.
#41 Posted by TheManWithAPS2 (2378 posts) -

I just about lost on the HL gif :D.

#42 Posted by KGB32 (4279 posts) -
 .
#43 Posted by Bourbons3 (24248 posts) -
   .
#44 Posted by tobenator (3777 posts) -

This one got me, oh maker of topics.

#45 Posted by staindcoldlp (15121 posts) -
I'm surprised to see so many new pics. It makes me happy. But not so happy that I laughed.
#46 Posted by Alphacy (1890 posts) -
I'm out... That topic button abuse image was hilarious! :lol:
#47 Posted by RAFDOG (5696 posts) -

A wild Snorlax appears!!! that almost had me..

but the Mishun Impussibal cat got me..

but this one would be one of the funniest ever...

read it..

#48 Posted by Galzakian (5160 posts) -
Yeah, this thread contains a relatively fresh batch of pictures for me to lol at!
#49 Posted by import_fighter1 (1218 posts) -
i lost a couple times but that WoW screenshot is hilarious lol
#50 Posted by Quadrifoglio (5451 posts) -

i lost a couple times but that WoW screenshot is hilarious lolimport_fighter1

Yup! Evil, but hilarious! :lol: