RC: The Not 10k Edition

This topic is locked from further discussion.

#51 Posted by AussieePet (11424 posts) -

[QUOTE="Deihjan"][QUOTE="AussieePet"] The Mods are cool how ever im pointing out they get free memberships . but doesn't matter, Yeah i don't YET.Slashless

Sweetie. You'll never be a mod. Fukken get it already.

I have a better chance. And that's f*cking saying something :lol:

Well idk why you would have a better chance since its up to the Staffs but ok .
#52 Posted by TwoFace-BS (10395 posts) -
[QUOTE="Slashless"][QUOTE="TwoFace-BS"][QUOTE="Slashless"] That's racist

Explain

http://dictionary.reference.com/browse/joke

aww...I was hoping you could expand the joke:(
#53 Posted by metroidprime55 (17657 posts) -

[QUOTE="AussieePet"][QUOTE="Slashless"]

Mods provide a heavy duty strictly voluntarily.

You don't(thank god)

Deihjan

The Mods are cool how ever im pointing out they get free memberships . but doesn't matter, Yeah i don't YET.

Sweetie. You'll never be a mod. Fukken get it already.

Hey, let her do what she wants to do.

#54 Posted by Deihjan (30213 posts) -

[QUOTE="Deihjan"][QUOTE="AussieePet"] The Mods are cool how ever im pointing out they get free memberships . but doesn't matter, Yeah i don't YET.AussieePet

Sweetie. You'll never be a mod. Fukken get it already.

I said Ranger , nothing about Mods. Plus this isn't a likable contest to determent rather you become a Mod and/or Ranger.

You won't become a Ranger, either. Ever. It's not about you being hated by nearly everyone here. Like you said, likeability has nothing to do with it. You just aren't Ranger or Mod material. If you can't even see it yourself, you can't fix the problem and even be considered to a position like Ranger.
#55 Posted by TwoFace-BS (10395 posts) -
[QUOTE="Slashless"]

[QUOTE="Deihjan"] Sweetie. You'll never be a mod. Fukken get it already.Deihjan

I have a better chance. And that's f*cking saying something :lol:

Hahaha. I actually think, if I wanted to, I would have a bigger chance than Aussiee ever would at becoming a moderator. Contrary to popular belief, I can be a pretty strict and law abiding citizen/poster.

Its gonna be high level and well liked users with small moderation histories that will get it from what I noticed
#56 Posted by BranKetra (49235 posts) -

[QUOTE="Deihjan"][QUOTE="AussieePet"] The Mods are cool how ever im pointing out they get free memberships . but doesn't matter, Yeah i don't YET.metroidprime55

Sweetie. You'll never be a mod. Fukken get it already.

Hey, let her do what she wants to do.

It's invite only.
#57 Posted by Slashless (10101 posts) -
[QUOTE="TwoFace-BS"][QUOTE="Slashless"][QUOTE="TwoFace-BS"] Explain

http://dictionary.reference.com/browse/joke

aww...I was hoping you could expand the joke:(

http://dictionary.reference.com/browse/no
#58 Posted by Deihjan (30213 posts) -
[QUOTE="TwoFace-BS"] Its gonna be high level and well liked users with small moderation histories that will get it from what I noticed

Well-liked really hasn't anything to do with it. Friendly users who have been around for a long time are the ones who will be considered. People who abide by the rules. Yes, I may have a ton of moderations, but they are a mere fraction of my entire post count. Let's take an example. Horgen. He's well known, because he's an older user. He doesn't post as much anymore, but he's a friendly guy who doesn't break the rules. He's been around long enough to get to the high level he is.
#59 Posted by AussieePet (11424 posts) -
[QUOTE="AussieePet"]

[QUOTE="Deihjan"] Sweetie. You'll never be a mod. Fukken get it already.Deihjan

I said Ranger , nothing about Mods. Plus this isn't a likable contest to determent rather you become a Mod and/or Ranger.

You won't become a Ranger, either. Ever. It's not about you being hated by nearly everyone here. Like you said, likeability has nothing to do with it. You just aren't Ranger or Mod material. If you can't even see it yourself, you can't fix the problem and even be considered to a position like Ranger.

Well its up to the Staffs to deiced who becomes a Ranger or not. Im not really hated by everyone there some people who respect me as a person and think im a nice person as well. Well you don't know me at all all you know is i post on here and you fight with me so obviously you wouldn't think i would become a Ranger or whatever.
#60 Posted by Yagr_Zero (27849 posts) -
[QUOTE="TwoFace-BS"] Not really,I admit Id probably change mine if it was free but whats the point paying for it:|

True. But I like having a different color. >_>
#61 Posted by TwoFace-BS (10395 posts) -
[QUOTE="Slashless"][QUOTE="TwoFace-BS"][QUOTE="Slashless"] http://dictionary.reference.com/browse/joke

aww...I was hoping you could expand the joke:(

http://dictionary.reference.com/browse/no

You couldnt have just said no?:P
#62 Posted by themajormayor (25949 posts) -

I just bought mass effect 1. It's not working.

#63 Posted by Slashless (10101 posts) -
[QUOTE="TwoFace-BS"] You couldnt have just said no?:P

Where's the fun in that ;o
#64 Posted by AussieePet (11424 posts) -

I just bought mass effect 1. It's not working.

themajormayor
No wonder thats an old video game lol take it back?
#65 Posted by BranKetra (49235 posts) -

I just bought mass effect 1. It's not working.

themajormayor
PC or 360?
#66 Posted by TwoFace-BS (10395 posts) -
[QUOTE="Deihjan"][QUOTE="TwoFace-BS"] Its gonna be high level and well liked users with small moderation histories that will get it from what I noticed

Well-liked really hasn't anything to do with it. Friendly users who have been around for a long time are the ones who will be considered. People who abide by the rules. Yes, I may have a ton of moderations, but they are a mere fraction of my entire post count. Let's take an example. Horgen. He's well known, because he's an older user. He doesn't post as much anymore, but he's a friendly guy who doesn't break the rules. He's been around long enough to get to the high level he is.

I suppose,I admit I dont really get the whole ranger thing since it happened while I wasnt around or between accounts,I dont remember TBH
#67 Posted by harry_james_pot (11100 posts) -

I just bought mass effect 1. It's not working.

themajormayor
On what platform?
#68 Posted by Deihjan (30213 posts) -

[QUOTE="Deihjan"][QUOTE="AussieePet"]

I said Ranger , nothing about Mods. Plus this isn't a likable contest to determent rather you become a Mod and/or Ranger.

AussieePet

You won't become a Ranger, either. Ever. It's not about you being hated by nearly everyone here. Like you said, likeability has nothing to do with it. You just aren't Ranger or Mod material. If you can't even see it yourself, you can't fix the problem and even be considered to a position like Ranger.

Well its up to the Staffs to deiced who becomes a Ranger or not. Im not really hated by everyone there some people who respect me as a person and think im a nice person as well. Well you don't know me at all all you know is i post on here and you fight with me so obviously you wouldn't think i would become a Ranger or whatever.

I'm saying this, with a completely neutral standpoint toward you, that unless you change EVERYTHING about you and how you present yourself on Gamespot, the staff members, on the payroll or volunteer alike, would never consider you for a position of Ranger. It's about taking a responsibility and being able to take new users under their wing, being respectable toward users and contributing to the community. You aren't exactly responsible, respectable or a good contributor. Having written a few short reviews and paying for membership here on GS won't get you considered any more than anyone else.

#69 Posted by Slashless (10101 posts) -
[QUOTE="themajormayor"]

I just bought mass effect 1. It's not working.

AussieePet
No wonder thats an old video game lol take it back?

It's not even 5 years old :?
#70 Posted by TwoFace-BS (10395 posts) -
[QUOTE="Slashless"][QUOTE="TwoFace-BS"] You couldnt have just said no?:P

Where's the fun in that ;o

Its easier:P
#71 Posted by PiscesChick93 (10688 posts) -

Pears are nice, though not as nice as strawberries and grapes, IMO! :-)

#72 Posted by metroidprime55 (17657 posts) -

I just bought mass effect 1. It's not working.

themajormayor
That sucks, I hate it when that happens to me.
#73 Posted by AussieePet (11424 posts) -
[QUOTE="AussieePet"][QUOTE="themajormayor"]

I just bought mass effect 1. It's not working.

Slashless
No wonder thats an old video game lol take it back?

It's not even 5 years old :?

Doesn't make it not old ? :S
#74 Posted by themajormayor (25949 posts) -

PC or 360? BranKetra
.

[QUOTE="themajormayor"]

I just bought mass effect 1. It's not working.

harry_james_pot

On what platform?

PC

#75 Posted by TwoFace-BS (10395 posts) -
[QUOTE="AussieePet"][QUOTE="themajormayor"]

I just bought mass effect 1. It's not working.

Slashless
No wonder thats an old video game lol take it back?

It's not even 5 years old :?

Yeah,it has to be last gen or older to be considered old IMO
#76 Posted by Deihjan (30213 posts) -
[QUOTE="AussieePet"][QUOTE="Slashless"][QUOTE="AussieePet"] No wonder thats an old video game lol take it back?

It's not even 5 years old :?

Doesn't make it not old ? :S

Then I'm ancient. I still play games from before 2001. THOSE are old.
#77 Posted by harry_james_pot (11100 posts) -
[QUOTE="themajormayor"]

I just bought mass effect 1. It's not working.

AussieePet
No wonder thats an old video game lol take it back?

Mass Effect came out in 2007.. that`s not old. Also, old games work just fine. I`m currently playing a game from 1998..
#78 Posted by themajormayor (25949 posts) -
[QUOTE="Deihjan"][QUOTE="AussieePet"][QUOTE="Slashless"] It's not even 5 years old :?

Doesn't make it not old ? :S

Then I'm ancient. I still play games from before 2001. THOSE are old.

Heck I still play doom.
#79 Posted by TwoFace-BS (10395 posts) -
I love Rage Quit by RoosterTeeth:lol:
#80 Posted by harry_james_pot (11100 posts) -

PC

themajormayor
Does it give you an error? what happens exactly?
#81 Posted by AussieePet (11424 posts) -

[QUOTE="AussieePet"][QUOTE="Deihjan"] You won't become a Ranger, either. Ever. It's not about you being hated by nearly everyone here. Like you said, likeability has nothing to do with it. You just aren't Ranger or Mod material. If you can't even see it yourself, you can't fix the problem and even be considered to a position like Ranger.Deihjan

Well its up to the Staffs to deiced who becomes a Ranger or not. Im not really hated by everyone there some people who respect me as a person and think im a nice person as well. Well you don't know me at all all you know is i post on here and you fight with me so obviously you wouldn't think i would become a Ranger or whatever.

I'm saying this, with a completely neutral standpoint toward you, that unless you change EVERYTHING about you and how you present yourself on Gamespot, the staff members, on the payroll or volunteer alike, would never consider you for a position of Ranger. It's about taking a responsibility and being able to take new users under their wing, being respectable toward users and contributing to the community. You aren't exactly responsible, respectable or a good contributor. Having written a few short reviews and paying for membership here on GS won't get you considered any more than anyone else.

But you don't know me, You don't know anything about other than what you see on here. Doesn't matter what you say tho. The staffs said i have a chance to become one so im not going to be bother to debate with you rather i become a Ranger or not.
#82 Posted by themajormayor (25949 posts) -

[QUOTE="themajormayor"]

PC

harry_james_pot

Does it give you an error? what happens exactly?

I press the icon, a menu comes up, I press play, the menu dissapears and nothing happens.

#83 Posted by Yagr_Zero (27849 posts) -

Pears are nice, though not as nice as strawberries and grapes, IMO! :-)

PiscesChick93
Boo! How dare thee suggest that!
#84 Posted by metroidprime55 (17657 posts) -
[QUOTE="themajormayor"][QUOTE="Deihjan"][QUOTE="AussieePet"] Doesn't make it not old ? :S

Then I'm ancient. I still play games from before 2001. THOSE are old.

Heck I still play doom.

Sometimes I like to play Zork. THAT'S old.
#85 Posted by Slashless (10101 posts) -

I love Rage Quit by RoosterTeeth:lol:TwoFace-BS

Smae. Happy Wheels is my favorite.

Do you watch Arby n' the Chief? It's ana amaing show.

#86 Posted by PiscesChick93 (10688 posts) -

[QUOTE="PiscesChick93"]

Pears are nice, though not as nice as strawberries and grapes, IMO! :-)

Yagr_Zero

Boo! How dare thee suggest that!

Haha :P

You know it's true :cool: :P

#87 Posted by harry_james_pot (11100 posts) -

I press the icon, a menu comes up, I press play, the menu dissapears and nothing happens.

themajormayor
Try installing the directx version that comes with the game.
#88 Posted by TwoFace-BS (10395 posts) -

[QUOTE="TwoFace-BS"]I love Rage Quit by RoosterTeeth:lol:Slashless

Smae. Happy Wheels is my favorite.

Do you watch Arby n' the Chief? It's ana amaing show.

Just watched Monopoly:lol: Watch Red vs Blue,and came across roosterteeth on youtube and watched some videos and just found Rage Quit
#89 Posted by AussieePet (11424 posts) -
[QUOTE="AussieePet"][QUOTE="themajormayor"]

I just bought mass effect 1. It's not working.

harry_james_pot
No wonder thats an old video game lol take it back?

Mass Effect came out in 2007.. that`s not old. Also, old games work just fine. I`m currently playing a game from 1998..

2007 was a long while back way before GTA IV came out so its considered an old video game. I guess mayor's cd must not be readable.
#90 Posted by themajormayor (25949 posts) -
[QUOTE="themajormayor"]

I press the icon, a menu comes up, I press play, the menu dissapears and nothing happens.

harry_james_pot
Try installing the directx version that comes with the game.

I downloaded it from origin. How do I get directx in that case?
#91 Posted by Deihjan (30213 posts) -
[QUOTE="Deihjan"]

[QUOTE="AussieePet"] Well its up to the Staffs to deiced who becomes a Ranger or not. Im not really hated by everyone there some people who respect me as a person and think im a nice person as well. Well you don't know me at all all you know is i post on here and you fight with me so obviously you wouldn't think i would become a Ranger or whatever. AussieePet

I'm saying this, with a completely neutral standpoint toward you, that unless you change EVERYTHING about you and how you present yourself on Gamespot, the staff members, on the payroll or volunteer alike, would never consider you for a position of Ranger. It's about taking a responsibility and being able to take new users under their wing, being respectable toward users and contributing to the community. You aren't exactly responsible, respectable or a good contributor. Having written a few short reviews and paying for membership here on GS won't get you considered any more than anyone else.

But you don't know me, You don't know anything about other than what you see on here. Doesn't matter what you say tho. The staffs said i have a chance to become one so im not going to be bother to debate with you rather i become a Ranger or not.

Staff -has- to say you have a chance. They just don't tell you it's so minuscule for the reasons I just listed above. And knowing your personality irl has nothing to do with the way you present yourself on the net. You come off as an extremely arrogant chick who fuzzes her fur and presents fangs at any sight of a different opinion than your own on yourself, and that's not really what being a Ranger is about. I've tried telling you both kindly, calmly, sternly and aggressively that you should change your behaviour, but you just won't listen. It seems to me you just could not give any less of a care about this, and it makes me believe that you truly and justfully should get a boot to the head.
#92 Posted by Yagr_Zero (27849 posts) -

Haha :P

You know it's true :cool: :P

PiscesChick93
I will not comment. :P
#93 Posted by TheHighWind (3859 posts) -

I'll post here. I'm not going to like it but I will. I tried to once make a thread where you posted random VIDEOS AND PICTURES. But no, it was "too much like roll call". That's why I never posted in any RC until now. I hate it with a passion. It's useless. Troll me all you want IDK, I'm just giving my two cents on this business. I don't see any random videos and pictures btw, all I see is a bunch of RABBLE RABBLE RABBLE RABBLE RABBLE one more? Okay. RABBLE.

#94 Posted by Deihjan (30213 posts) -

I'll post here. I'm not going to like it but I will. I tried to once make a thread where you posted random VIDEOS AND PICTURES. But no, it was "too much like roll call". That's why I never posted in any RC until now. I hate it with a passion. It's useless. Troll me all you want IDK, I'm just giving my two cents on this business. I don't see any random videos and pictures btw, all I see is a bunch of RABBLE RABBLE RABBLE RABBLE RABBLE one more? Okay. RABBLE.

TheHighWind
but Roll Call is random! You can post whatever you want in here! Casual conversations to random rabble. That's what it's about.
#95 Posted by Yagr_Zero (27849 posts) -
[QUOTE="Deihjan"] but Roll Call is random! You can post whatever you want in here! Casual conversations to random rabble. That's what it's about.

Well not everything. :P
#96 Posted by LJS9502_basic (151873 posts) -
[QUOTE="Slashless"]

[QUOTE="Deihjan"] Sweetie. You'll never be a mod. Fukken get it already.Deihjan

I have a better chance. And that's f*cking saying something :lol:

Hahaha. I actually think, if I wanted to, I would have a bigger chance than Aussiee ever would at becoming a moderator. Contrary to popular belief, I can be a pretty strict and law abiding citizen/poster.

:lol: Oh you were serious....
#97 Posted by Deihjan (30213 posts) -
[QUOTE="Yagr_Zero"][QUOTE="Deihjan"] but Roll Call is random! You can post whatever you want in here! Casual conversations to random rabble. That's what it's about.

Well not everything. :P

If I could post pornography around here, don't you think I would be doing just that? :P
#98 Posted by KiIIyou (27151 posts) -

I'll post here. I'm not going to like it but I will. I tried to once make a thread where you posted random VIDEOS AND PICTURES. But no, it was "too much like roll call". That's why I never posted in any RC until now. I hate it with a passion. It's useless. Troll me all you want IDK, I'm just giving my two cents on this business. I don't see any random videos and pictures btw, all I see is a bunch of RABBLE RABBLE RABBLE RABBLE RABBLE one more? Okay. RABBLE.

TheHighWind
How long ago was that?
#99 Posted by metroidprime55 (17657 posts) -

I'll post here. I'm not going to like it but I will. I tried to once make a thread where you posted random VIDEOS AND PICTURES. But no, it was "too much like roll call". That's why I never posted in any RC until now. I hate it with a passion. It's useless. Troll me all you want IDK, I'm just giving my two cents on this business. I don't see any random videos and pictures btw, all I see is a bunch of RABBLE RABBLE RABBLE RABBLE RABBLE one more? Okay. RABBLE.

TheHighWind
Welcome brother.
#100 Posted by Deihjan (30213 posts) -

[QUOTE="Deihjan"][QUOTE="Slashless"] I have a better chance. And that's f*cking saying something :lol:

LJS9502_basic

Hahaha. I actually think, if I wanted to, I would have a bigger chance than Aussiee ever would at becoming a moderator. Contrary to popular belief, I can be a pretty strict and law abiding citizen/poster.

:lol: Oh you were serious....

Who would you rather see with mod tags? Me or her. I would follow the rules and not make any dick moves unless approved by Jody :P